26

Re: papieren mini cupcakes waar te koop??

Hoi,
Ik heb ze (mini met rode hartjes) laatst gekocht bij de molen De 4 Winden in Rotterdam (Terbregse Rechter Rottekade 91). Moet je wel in de buurt wonen natuurlijk!

Succes ermee, Patricia

groetjes, Patricia

27

bij de molen in terheijden heb ik ze ook gezien!!!!

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

28

Maakt mij niet uit welke ben met alles blij!
Super zeg! (raar he dat we zo blij kunnen worden van een papiertje) :D

Groetjes van Belinda *klik hier voor mijn taartjes!*

29

Ik heb ze hier in rotterdam bij Dille en Kamile gezien in verschillende kleuren.

Groetjes Emanuela

30

hallo,

kijk eens bij de marokkaanse winkeltjes,  waar ze van vlees tot cupcakevormpjes verkopen. ( bij mij in de buurt verkoopt de marokkaanse slager verschillende maten en ook gebloemde).

gr hanane

groetjes hanane
O..ja kijk ook op http://olalataarten.mijnalbums.nl

31

Hallo allemaal,

De wensen komen alweer uit, we hebben ze in de webshop te koop, ook de standaard voor de mini cupcakes. Hopenlijk hebben we binnenkort ook een leuk klein taartdoosje leverbaar voor de cupcakes, zodat je er eens leuk eentje kado kunt doen!

Groetjes, Inge

PS: De link voor wie niet via de zijkant wil klikken :+ www.deleukstetaartenshop.nl onder de noemer "cupcakes"  waar anders ;)

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

32

jaaaaaaaaaaaaaaaa leuk ze staan al bij mijn bestelling!!!!!! En ben benieuwd naar de doosjes die bestel ik dan wel als ze binnen zijn :D :D manlief weer blij heb ik weer een reden om wat extra te bestellen...hihih ben echt super blij met de shop!!!!! (manlief wat minder... O-) O-) )

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

33

karentje schreef:

Ik heb ze ook gemaakt en gevonden in Belgi

34

Ik zag het net te laat toen mijn bestelling al afgerond was.Je maakt het ons moeilijk Inge !!! ;)
Het is altijd zo een wikken en wegen, wat bestellen we eerst, wat is het meeste nodig.
Alles is te leuk.

35

Ja dat heb ik ook.... heb je net wat besteld komen er allemaal leuke nieuwe dingen bij maar nu heb ik bewust gewacht op de mini caisses...

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

36

De Webshop verkoopt ze nu ook.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

Berichten [ 26 tot 36 van 36 ]

Pagina's Vorige 1 2

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » papieren mini cupcakes waar te koop??