1

Onderwerp: Cocovit vloeibaar eiwit en eigeel

heeft iemand daar al ooit mee gewerkt?? Staat in het krantje van de Jumbo. Het is gepasteuriseerd en vrij van bacteri

2

Re: Cocovit vloeibaar eiwit en eigeel

Heb al wel gelezen dat sommigen "vroeger" het gep. eiwit van de AH gebruikten, maar dat wordt niet meer verkocht. Het kan dus gewoon gebruikt worden. De meesten hier gebruiken echter eiwitpoeder, want dat wordt door de webshop verkocht (is bovendien langer houdbaar).

Groetjes Evelien

3

Evelien schreef:

Heb al wel gelezen dat sommigen "vroeger" het gep. eiwit van de AH gebruikten, maar dat wordt niet meer verkocht. Het kan dus gewoon gebruikt worden. De meesten hier gebruiken echter eiwitpoeder, want dat wordt door de webshop verkocht (is bovendien langer houdbaar).

Groetjes Evelien

Ja, maar dan komen er wel meteen 6 euro verzendkosten bovenop en wordt het vind ik te duur, zeker voor die keer dat ik 'n taartje maak. Ik heb dus ook niet veel nodig.

4

Hoi Neeltje,

Als je alleen een product nodig hebt dat door de brievenbus past (eiwitpoeder zit in een bakje, maar op verzoek (toch Peronne??) kunnen we het ook in een zakje doen zodat het door de brievenbus past, uiteraard worden de verzendkosten dan aanzienlijk lager, wel zo fijn voor de portemonnaie ;). Gewoon even mailen van te voren, dan kan zoiets dus best geregeld worden hoor.

Overigens, ik maakte "vroeger"  als het voor eigen gebruik was, ook wel icing van gewoon vers eiwit hoor, gaat ook prima!

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

5

zooo ik heb pa er even naar toe gestuurd die woont ertegenover :D :D
Vind het eiwit poedertop werken maar in geval van nood als ik eens zonder zit is dit toch ook wel makkelijk!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

6

hij is al gehaald ..snelle vader he!!! Kost 1,19 per pakje is ongeveer net zo groot als een mok!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

7

Ja ik heb het vorige week ook gebruikt, nadeel is dat het na openen maar 2 dagen houdbaar is maar verder is het prima spul.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

8

Ha dank jullie! Wie weet Rianne ken ik je vader, kom iedere week bij de Jumbo haha. Prijs vind ik ok en 2 dagen houdbaar, wat ik dan over heb kan ik dan merengues van maken. Ik ga het van de week kopen.