1

Onderwerp: Chocoladeglazuur en mmf

Hoihoi,

Morgen wil ik een kapsel vullen met chocoladeglazuur (van oetker) en kersenvlaaivulling. Ik bekleed met mmf. Is het dan verstandig een dijkje van botercreme te spuiten tegen eventueel smelten? Of valt dat wel mee??

groetjes,

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

2

Re: Chocoladeglazuur en mmf

Ja wel een dijkje spuiten. Anders kleurt de vlaaivulling door de mmf of doet het de mmf smelten.

3

Re: Chocoladeglazuur en mmf

Ja inderdaad een dijkje spuiten !!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

4

Re: Chocoladeglazuur en mmf

Oeps, dan heb ik zeker geluk. Ik spuit nooit een dijkje met jam of vlaaivulling en gaat tot nog toe goed......................
Ik zorg er wel voor dat mijn vlaaivulling niet aan de buitenkant komt en smeer daarna nog botercreme aan de zijkant dus misschien helpt dat wel.

5

Re: Chocoladeglazuur en mmf

Tot nu toe heb ik het ook niet gedaan en idd wat Mirjam ook doet, vlaaivulling er niet uit laten druipen en afsmeren met botercreme. Voor de zekerheid dus toch maar doen ;-) Dank!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -