1

Onderwerp: hoeveel en wat voor spuitzakken etc.

Vandaag mn 2e poging icing spuiten gedaan. Wat grotere vlindertjes deze keer.
Alleen...wat ik me afvroeg....hoe doen jullie dat nou met alle verschillende kleuren etc. Hoeveel spuitzakken? Alleen wegwerpzakken? Of juist niet?
Ik heb 3 zakken liggen, maar tamelijk grote, die niet al te handig zijn voor "kleine" beetjes icing.

Maken jullie diverse kleuren icing tegelijk, en liggen de zakjes klaar? of kleur je steeds een nieuwe kleur, en spuit je kleur voor kleur??

Mmm...misschien moet ik toch es zoeken naar een workshop icing spuiten...grinnik..dan leer ik het gewoon vanzelf?

Erika

2

Re: hoeveel en wat voor spuitzakken etc.

Ik maak altijd witte icing.
Dan maak ik er kleurtjes van, is toch lang houdbaar
tegenwoordig gebruik ik snoepzakken.
ik ben namelijk hopelooos als ik cornetjes moet vouwen

Ik heb zo ongeveer in gedachte wat ik wil , maar dat kan gaandeweg veranderen
dus als ik bepaalde kleuren heb aangemaakt wil ik daar wel eens een beetje van nemen en een beetje van een andere kleur
even mixen
nieuwe kleur!!!!

cateren is ook gebakjes maken :)

3

Ik had eerst de wegwerpzakken van de webshop, maar laatste keer dat ik bij de Macro was heb ik een grootverpakking snoepzakken meegenomen. Ze zijn wat kwetsbaarder dan de echte spuitzakken, maar ik klieder toch nog maar wat aan, dus dat vind ik niet zo heel erg.

Ik kleur kleur voor kleur (ha, leuke zin :P) en bewaar de witte 'basis'.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Hoi Chokoala,

Als je binnenkort hier op workshop bent kun je precies uit vinden wat je lekker vind werken ook zie je dan meteen wat handig is om te hebben.

groet,
saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!