Onderwerp: How-to kasteeltaart maken?
Hallo allemaal,
Weet er iemand, of heeft iemand, of er een how-to is van een kasteeltaart maken??
Alvast bedankt!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=OOV7FDOK
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » How-to kasteeltaart maken?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
Weet er iemand, of heeft iemand, of er een how-to is van een kasteeltaart maken??
Alvast bedankt!!
Inge heeft ooit eens op het forum e.e.a. uitgelegd; ik kon de orginele post niet vinden, maar wel de post waarin ik het ook had opgezocht
Hoi Esther,
Ik heb een aantal kasteeltaarten gemaakt, voor voorbeelden moet je maar even door de fotoalbums op mijn site bladeren (http://www.taartopmaat.nl)
Even de werkwijze in het kort. Je bakt 2 vierkante taarten, evengroot. Die kun je dan op elkaar stapelen, dat wordt het midden. Dan bak of koop je een cake (zo'n grote hotelcake, een lekkere stevige!!) dus een die je met boter maakt. Voor de zekerheid zou ik er zelfs 2 maken
of kopen.
Dan snij je uit die hotelcake 8 rondjes, ronde stukken cake dus (ipv plakken) die je per 2 op elkaar stapelt. Even wat botercreme of jam ertussen. Dan steek je een sat
Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag
heb je een mail gestuurd!!!!!
Heej Rianne, als dat een mail met howto met foto's is, kun je die dan mij ook niet sturen zodat ik die op de site kan zetten?
Ah, dank jullie wel!!
Ik ben nogal visueel ingesteld...
En bedoelde stap-voor-stap-foto's. Verwend ding ben ik he?!
Maar hier kan ik ook wel wat mee hoor!! :D
Pfff, wat lijkt me dat een hels-karwei... :O
Ik zie er best een beetje tegenop!
Heb jij iets te doen dinsdag, Rianne?? :P
hahaha kan wel helpen maar dan moet je hierheen komen
en achterin het fietsstoeltje een kasteel mee terug nemen lijkt mij niet zo'n goed idee!!!!
Jammer....:(
Ik kan jou wel ophalen met de fiets dan hoef ik de taart niet te vervoeren!
oh dit is handig!
Heb je toevallig de MjamTaart in huis? In de eerste MjamTaart staat een how-to van een zandkasteel (van Wendy) met foto's. Met een beetje aanpassen kom je een heel eind denk ik....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » How-to kasteeltaart maken?