Onderwerp: kasteelbakvorm
Ik zag in een boekje deze bakvorm, ik vond hem prachtig, wil hem daarom met jullie delen. Deze variant van kasteeltaart had ik nog niet gezien.
http://www.bestthings.nl/product/Keuken … vorm-1200/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » kasteelbakvorm
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zag in een boekje deze bakvorm, ik vond hem prachtig, wil hem daarom met jullie delen. Deze variant van kasteeltaart had ik nog niet gezien.
http://www.bestthings.nl/product/Keuken … vorm-1200/
Ik vind m ook leuk!
Mijn vriendin en ik zagen hem in een kookwinkel laatst en zij vond m echt wat voor mij, maar ik vind het juist een uitdaging om zelf een kasteel te 'bouwen' (niet dat ik dat al gedaan heb hoor, maar dat lijkt me nog eens geweldig om te doen....Een mooi prinsessenkasteel bijvoorbeeld, droom......)
Bijkomend voordeel van zelfdoen is de toch wel hoge prijs van de vorm. En hij is voor een kasteel niet erg groot. Maar nogmaals, hij is wel heel mooi! Ga je hem zelf kopen?
Groetjes, Jozien.
nee ik denk niet dat ik hem ga kopen, want hij is best prijzig en een beetje compact heb ik het idee. Ik denk dat je er weinig extra´s op/aan kunt maken.
ja, ik had hem ook zien staan in het pgm krantje.
Ik vind hem ook erg leuk maar dacht ook gelijk. Daar is weinig aan want als je hem bekleed met marsepein of botercreme dan zie er niks meer van. OOk ik frutsel dan liever zelf een kasteel in elkaar
Voor degenen die wel helemaal weg zijn van deze soort vormen. Deze kun je huren (met een borgsom) bij molen de arend in terheijden nb, zeker de moeite waard!
O.a. roosvorm, voetbalstadium, kasteel etc.
OH Vette vorm !!!!!! Scheelt heel wat werk zo !!!!!!
En als je wilt zien hoe dat voetbalstadium eruit ziet, moet je even tussen onze Engeland-foto's kijken
Bij amazon.com zijn ze te bestellen met nog veel meer leuke vormen. Even zoeken op Nordic ware!
Hoewel ik bij xenos ook bakvormen heb gezien die er veel op lijken.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » kasteelbakvorm