1

Onderwerp: Zo mijn derde

kapsel staat in de oven, deze keer wordt het een chocolade. Daartussen komt after eight vulling volgens het recept dat elders op dit forum staat.....bekleden wordt met mmf gedaan en dan paars/wit gemarmerd
Ik ben eens benieuwd of ze hem lekker gaan vinden, zelf houd ik niet zo van after eight. :o

2

Re: Zo mijn derde

hm...hij loopt een beetje bol aan de bovenkant en is niet zo mooi omhoog gekomen als laatst....waar zou het aan kunnen liggen? en er zit een randje aan, maar dat snij ik weg....vind het wel jammer.
Alle ingredi

3

hoi stinetje,

ik draai de taart altijd om, dus de onderkant wordt dan de bovenkant, zo is hij altijd mooi strak. Wie weet heb je hier iets aan.

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

4

ja dat doe ik ook altijd
maar ik heb weleens dat de bovenkant dan blijft kleven
en als je hem dan omdraait is het niet mooi recht
misschien heeft iemand hier een reactie op?

cateren is ook gebakjes maken :)

5

Nou k heb met een mes de vervelende randjes en zo er vanaf geschaafd en het zo gedaan zodat de biscuit een beetje rond loopt alsof het expres zo is gedaan.
De vulling van after eight is volgens iedereen heel lekker, ik vind de reuk alleen al verschrikkelijk.
Kortom de taart is al half op en smaakt naar zeggen dus heerlijk, kon alleen geen foto maken omdat mijn digi het begeven heeft.