1

Onderwerp: Welke kunstofroller moet ik kopen ? De grote of de kleine ?

Hoi,

Nu wil ik een andere roller kopen, ik zag op de webshop de kunstofroller, maar moet ik de grote of de kleine kopen ? Wat is slim ? Hij moet mijn deegroller vervangen !!!!!!

Ik had een deegroller bij Ikea gekocht maar het gaat splinteren en dat moet ik dus NIET hebben, echt slechte kwaliteit !!!!!!

Groetjes,

Manika

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

2

Re: Welke kunstofroller moet ik kopen ? De grote of de kleine ?

Ik heb de grote en kleine van bij het Suikeratelier. (Die maten verschillen weer met die van de webshop, dat is mij verteld)

3

Ik zou zeker de grote kopen. Met de kleine kan je echt geen grote lappen uitrollen, deze is meer voor kleine stukjes marsepein uit te rollen voor bv. puzzeltaarten, bloemetjes uitsteken enz. Maar dat kan ook met de grote roller, dus als ik moest kiezen zou ik echt de grote doen!!!

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

4

Wil je perse een roller hebben?
Ik gebruik zo'n pvc pijp van de Gamma, werkt perfect en kost maar een paar euro.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

5

Ik zou beginnen met de grote en dan alsnog de kleine kopen :+

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

wij hebben ook een afvoerpijp van de bouw. Werkt perfect en kost veel minder. Je kunt een grote en een kleine maken van 1 stuk pijp

7

ik heb de deegroller van tuuperware.
kun je vullen met koud en warm water/
ik vul hem met warm water dan gaat hetuitrollen van fondant nog makkelijker en het blijft niet plakken en anders heb ik crisco om de roller mee in te smeren.

groetjes diana

8

Ja de grote heb je nodig ! (gaat als een speer)

De kleine is alleen handig....ik heb 'm zelf (nog) niet maar hij gaat er vast ooit komen ;)

9

handia schreef:

ik heb de deegroller van tuuperware.
kun je vullen met koud en warm water/
ik vul hem met warm water dan gaat hetuitrollen van fondant nog makkelijker en het blijft niet plakken en anders heb ik crisco om de roller mee in te smeren.

groetjes diana

Ik vroeg me al af of die goed zou werken! Lijkt me erg handig! Die is ook van kunststof toch?

Ik heb in mei weer een party dus dan moet ik er ook maar een aanschaffen

10

Ik heb zelf de kleine, handig als ik kleine stukjes uit moet rollen en voor de grote lappen....ook de pvc buis. Was een tip van mijn vader, die was vroeger banketbakker, maar ik zie dat er meer met die kennis hier zijn.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!