Onderwerp: Weer een nieuw lid!
Goeiemiddag allen,
Ja weer een nieuw lid, en dat ben ik.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik al enkele weken op het forum rondsnuffel, maar nu eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en geregisteerd!
Ik ben Lieselotte Bolder en woonachtig in Oudenbosch, West-Brabant (bekend van de grote witte basiliek en vlakbij Roosendaal). Ik ben getrouwd en heb twee kinderen, meisje van 7 en een knul van 4 jaar.
Ik ben afgestudeerd geoloog, maar 4 jaar op de uni gewerkt te hebben ben ik nu al een aantal jaren een tevreden thuisblijfmoeder.
Bakken doe ik al van kinds af aan, maar aan het mooi decoreren ben ik dus pas begonnen eigenlijk. Het is begonnen met een "bruidstaart" voor het 40-jarig huwelijk van mijn schoonouders toen ik op zoek ging naar recepten voor het maken van fondant. En nu is een beetje het hek van de dam (zoals ik bij vele mede-forummers ook zie!) en is er bijna geen taartloos weekend meer... tsja.
Nou dat was hem wel weer even. Binnenkort zal ik wel een berichtje posten in dit forum, want ik heb nog wel een vraagje of 2 aan de meer ervaren baksters en decoreersters. En dan wie weet ook een keer bij de show off, als er een keer iets goed gelukt is ofzo... (wie weet)