Onderwerp: eiwitpoeder
Heeft iemand enig idee waar ik eiwitpoeder kan kopen?
Ik heb in de supermarkt hier gekeken maar kan het niet vinden? Misschien kijk ik wel verkeerd?
Mijn concertfotografie: www.dutchrosestudio.com
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » eiwitpoeder
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heeft iemand enig idee waar ik eiwitpoeder kan kopen?
Ik heb in de supermarkt hier gekeken maar kan het niet vinden? Misschien kijk ik wel verkeerd?
Bij de webwinkel
Voor zover ik weet is het verder alleen bij de groothandel te verkrijgen.
Oh shoot, heb eigenlijk alles al besteld en binnen gehad.
Is er nog een ander alternatief voor in de Royal Icing??
Oh shoot, heb eigenlijk alles al besteld en binnen gehad.
Is er nog een ander alternatief voor in de Royal Icing??
vers eiwit.
gebruik even de zoekfunctie voor meer info!
is dat niet gevaarlijk of slecht voor je?
Even voor je gegoogled:
Er worden nog steeds eieren verkocht die besmet kunnen zijn met salmonella bacterien (de kans op zo'n ei is ongeveer 1 op 10.000).
Het is daarom niet verstandig om rauwe eieren te eten (de bacterie wordt onschadelijk door verhitten) en het kan voor risicogroepen (denk aan jonge kinderen, mensen met een zwakke gezondheid) zelfs levensgevaarlijk zijn.
Wie toch onverhit stijf geslagen eiwit wil consumeren doet dit op eigen risico en doet er verstandig aan met het volgende rekening te houden: De besmetting wordt tijdens het leggen van het ei van de kip op het ei overgebracht en zit dan op de ei-schaal. Omdat een ei poreus is zal de besmetting zich langzaam naar de inhoud van het ei verplaatsen. Dit wetend kan het risico van het gebruik van rauwe eieren als volgt beperkt worden: Gebruik zeer verse en schone eieren. Zorg ervoor dat de inhoud van het ei niet met de eierschaal in contact komt. Gebruik voor het splitsen van eieren een eiersplitser of -scheider. Haal een scherf van de ei-schaal met een natgemaakte lepel uit het eiwit en niet met een halve ei-schaal.
ok, ik bestel wel eiwitpoeder via de webshop, vind ik toch wat veiliger. Heb nog een beetje royal icing mix dus die maak ik eerst wel op, hoop dat ik genoeg heb
is dat niet gevaarlijk of slecht voor je?
daar zijn heelder discussies over.
Eet je mayonaise? eet je verse chocomousse? ... en gemaakt van .... inderdaad verse eieren!
Bij de jumbo verkopen ze vloeibaar eiwit. Het nadeel is wel dat je het na openen snel moet gebruiken, blijft 2 dagen goed.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » eiwitpoeder