1

Onderwerp: pokertaart

Yes, ik heb mijn eerste opdracht binnen voor een collega van mijn man, die 30 wordt en ook voor de verslaving van het poker is gevallen! Het moet een grote taart worden, zo'n 35 persoons-, ik heb dus al bedacht dat het een 4-kante / rechthoekige stapeltaart moet worden dat schiet het hardste op!

Verder heb ik al wel voorbeelden gevonden, zowel op dit forum als op cakecentral, maar... hebben jullie soms nog sublieme voorbeelden / ideeen?

En is er iemand die weet waar je nu nog chocoladegeld vandaan kan halen (je weet wel St. Nicolaasgeld)?

Thanx!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

Re: pokertaart

hoi chocolade geld heb ik vandaag nog gekocht bij de lidl, bij de paasacc.

succes

monica

gr monica
En mijn website is in de lucht www.monicake.nl

3

Hoi Yvonne,

Gefeliciteerd met je opdracht :) Mij lijkt iets met speelkaarten en fiches wel erg leuk, idd dan een stapeltaart daarvan....Misschien met een 3D waaier van speelkaarten bovenop? van gumpaste bijv?

Zag chocomunten ook bij de Albert Heijn aan de Langestraat van de week. Wel in paaskleuren.

Ben erg benieuwd wat je er van gaat maken!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

Een pokertafel (groen) met idd fiches en geld is denk ik ook leuk!

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

5

lidle heeft op dit moment ook muntgeld

6

Muntgeld heb ik gevonden! Het echte net echte geld van Sinterklaas zelfs! (Voor Jozien --> bij dat 'rare' snoepwinkeltje in het Hilvershof)

Zijn er verder nog voorbeelden / links / ideeen?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

7

Als je een ronde taart maakt een fische namaken. En anders kaarten