1

Onderwerp: vraagje bokke(n)pootjesvulling

Hoi,

Bij het recept van de vulling staat: 1 pak bokkenpootjes voor 250 g slagroom, maar hoeveel bokkenpootjes zijn dat dan? Het hangt toch een beetje af van het merk? Moet het echt een hele compacte vulling worden (bokkenpootjescement) of eerder slagroom met hier en daar een kruimel? Kan deze ook in de diepvries?

2 Laatst bewerkt door Talla (05-03-2007 18:47)

Re: vraagje bokke(n)pootjesvulling

Ik maak deze vulling regelmatig. Ik gebruik nooit het hele pak, maar het verschilt inderdaad per merk. Ik begin meestal met een stuk of 10  en dan kijk ik of ik het stevig genoeg vind. Ik hou wel van stevige (maar nog wel smeuiige) vulling. Ik gebruik er nooit meer dan 12 of 14 op een bekertje slagroom. Voor de zekerheid haal ik altijd 2 pakken in huis. Als je dan over hebt kan je nog lekker smullen ;)
Of je het in kan vriezen weet ik niet, nog nooit geprobeerd eigenlijk.
Wel tussen een taart gehad die ingevroren is geweest smaakte nog heerlijk.

Succes!

3

Toevallig vanmiddag gemaakt. Ik had een pakje (geen megagroot pak dus) bokkepootjes, en ruim 300ml slagroom. Ik proef het ffies tussendoor....of die lekkerrrrrrr is. Das de beste graatmeter:D. Verder hou ik net als Talla van en wat steviger vulling maar nog wel smeuig. Hij is overigens door mijn kids ook behoorlijk goedgekeurd...oftewel....ik heb de beker met de vulling uit hun handen moeten redden:D

4

In de vriezer gaat prima hoor! Ik houd zelf de brokken lekker groot houd wel van een beetje bite:-D Dit is echter alleen van toepassing als je de taart na het maken snel eet. na een dag (en) is de vulling in zijn geheel smeuig maar nog steeds erg lekker. :Y

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

5

ik heb een vraag wat is bokkenpootjes en waar kan je die kopen?

6

Koekjes en in elke supermarkt te koop