Onderwerp: vulling gezocht
Wie kan mij helpen aan een recept voor een vulling met advocaat smaak????
Ik wilde namelijk een soort paastaartje maken en dan lijkt me een advocaat vulling wel lekker.
Groetjes Miranda
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » vulling gezocht
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie kan mij helpen aan een recept voor een vulling met advocaat smaak????
Ik wilde namelijk een soort paastaartje maken en dan lijkt me een advocaat vulling wel lekker.
Groetjes Miranda
misschien botercreme of banketbakkersroom, met een flinke scheut advocaat erdoor?
slagroom met advokaat...mjammjam
Mischien heb je hier wat aan, niet zelf geproefd!
4 blaadjes witte gelantine
125 ml advocaat
375 gr. slagroom
Week de gelantine in koud water. vul een beslagkom met de advocaat. Druk de gelantine uit en laat hem gematigd vuur smelten. Roer ca. 3 eetl. advocaat door de gelantine en voeg het vervolgens aan de overige advocaat toe. Zet het advocaat-gelantine mengsel in de koelkast to het begint te geleren.
Klop 375 gr. slagroom stijf en voeg het aan het advocaat-gelantine mengsel toe.
Daarna over de taart verdelen en (3 uur) in de koeling
Succes!
Vorig jaar heb ik in mijn paastaart ook advocaat verwerkt. Volgens mij had ik toen ongeveer 2 lepels advocaat aan de botercreme met banketb.room toegevoegd. Je kan ook onder je vulling een dun laagje advocaat smeren, en dan de vulling er bovenop. Dat doe ik ook altijd met de lemoncurd
dank jullie voor de antwoorden , ik ga ze zekers proberen en het resultaat zien julie dan nog
hallo miranda kijk eens op de site van www.vipam.nl dit is een groothandel maar heeft ook recepten nu speciaal 1 recept voor de paas (ook voor de bolvorm). met ingredienten van ,van wees .kijk daar maar eens op
groetjes grobbelia
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » vulling gezocht