Onderwerp: hoe boetseren met marsepein?
Ik zie op het forum zoveel toffe geboetseerde figuren maar hoe begin je aan zoiets.
Ik heb geprobeerd om een vrouw te boetseren maar het lijk in de verste verte niet op een mens.
Iemand tips?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hoe boetseren met marsepein?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zie op het forum zoveel toffe geboetseerde figuren maar hoe begin je aan zoiets.
Ik heb geprobeerd om een vrouw te boetseren maar het lijk in de verste verte niet op een mens.
Iemand tips?
Eigenlijk is het gewoon veel uitproberen... Er staan wel een paar links bij Howto's --> Technieken, misschien dat je daar wat mee kunt?
En een vrouw is ook wel gelijk lastig hoor, ik ben met pinguins begonnen
Eigenlijk is het gewoon veel uitproberen... Er staan wel een paar links bij Howto's --> Technieken, misschien dat je daar wat mee kunt?
En een vrouw is ook wel gelijk lastig hoor, ik ben met pinguins begonnen
Zoohoooo..MArianne da's knap...wij begonnen vroeger op de peuterspeelzaal met een slangetje
o...ehhh Sally...
Er zijn van die boekjes te koop voor kinderen die gaan over het boetseren van allerlei figuren met hele duidelijke uitleg. Misschien is dat wat voor je want fondant werkt net zo iets
Zoohoooo..MArianne da's knap...wij begonnen vroeger op de peuterspeelzaal met een slangetje
Ja zeg, zover gaat mijn geheugen niet, ik ben al oud
Ik heb trouwens ook een leuk boekje, Marzipan Magic van Maisie Parrish. Besteld via die ene site van de link-pagina *checkt even snel* www.marzipanworld.com
Staan leuke frutseltjes in
bedankt ik zal maar beginnen met oefenen met een slangetje. HIHIHI
Zo'n poesje als op mijn laatste taart is ook leuk, moet je even op dat *klikkerdeklik* van mijn handtekening klikken, eerste foto. Die is niet heel moeilijk hoor, paar worstjes in verschillende maten (net als een slangetje ). Alleen het snoetje en de oogjes is wat gepriegel. Maar dat is dus ook leuk om mee te beginnen
Oh ja, en ik wil een keer aan dat eendje van
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hoe boetseren met marsepein?