1

Onderwerp: Gildesol

Vandaag weer mijn pakket van de webshop binnen gekregen. Ik moest werken dus kon ik niet direct aan de gang :(  Maar ik heb een vraag....hoe kan ik het beste de gildesol aanbrengen. In het potje is hij keihard.

2

Re: Gildesol

Ja dat vraag ik me dus ook af!

3

:D....aan de stilte te zien vragen nog veel meer mensen zich dat af......er is toch ergens wel iemand die het weet...please :Y

4

Ja hoor, ga er maar eens met je vinger of een kwastje overheen...........dan wordt het zacht. Net zo als met de ouderwetse cacao boterstiftjes. Ik gebruik het om bloemen van flowerpaste mee te laten glimmen. Op andere dingen heb ik het nog niet geprobeerd.

5

Ik peuter het altijd uit het potje met een cocktailprikker en ga dan smeren met mijn vingers of met een kwastje. Misschien niet de juiste methode, maar het werkt :P

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Owww gelukkig, ik ga voor methode 2. Er iets uithalen en tussen je vingers verwarmen. Ik hoop het resultaat tussen nu en niet al te lang te kunnen laten zien ;)

7

Hallo Tineke,

Beide methodes werken inderdaad. Ik gebruik zelf een stevig plat kwastje (hmm, moeilijk uitleggen, ik had eigenlijk een plaatje moeten hebben ;)), daarmee haal ik wat uit het potje en doe dat over de decoraties heen alvorens ik met de poeders werk. Voordeel is ook dat het niet meer zo eraf stuift en het glimt natuurlijk meer.

Succes ermee! Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat