KIjk Het zit zo,
In Amerika geeft wilton dus de klassen in de hobby winkels er zijn drie cursussen en daar horen drie cursus paketten bij.
In die pakketten zitten de tips die je voor de lessen nodig hebt.
dus als je drie cursussen hebt gedaan heb je 14 tips(verschillende) dit zijn de tips die het meest gebruikt worden (ook in de jaar boeken).\
de deluxe set is eigenlijk een aanvulling op deze tips en dus hebben ze ervoor gezorgd dat iemand die de cursussen heeft gevolgd niet meteen heel veel dubbele tups heeft vandaar dat ze er net iets andere puntjes in gestopt hebben en vandaar dat ik mijn workshop setje zo heb samengeseld dat alle tips die wilton in de eerste en tweede cursus gebruikt erin zitten.
zo hebben mijn cursisten een goede set met alle basis puntjes.
Ikzelf heb dus de tips uit de cursius paketten vanuit amerika en de deluxe set maar ik moet zeggen dat ik de tips van de deluxe set heel weinig(bijna nooit) gebruik eigenlijk heb je aan de 9 of 10 basis tips voldoende, wel is het handig om van tips die veel gebruikt wordendubbelen te hebben zodat als je met meerdere kleuren werkt je niet steeds tussendoor hoeft af te wassen.
Ik ben dan ook van plan mijn cursisten de mogelijkheid te geven in iedergeval een extra tip 104 aan te schaffen.
nou ik hoop dat het duidelijk is.
voor vragen kun je me altijd mailen.
groet,
Saskia
Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!