Onderwerp: koekjesvormen
Is er iemand die mij kan vertellen waar ik een koekjesvorm in de vorm van een rompertje kan bestellen/kopen (bij voorkeur in Nederland)
Groetjes,
Miriam
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » koekjesvormen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Is er iemand die mij kan vertellen waar ik een koekjesvorm in de vorm van een rompertje kan bestellen/kopen (bij voorkeur in Nederland)
Groetjes,
Miriam
Volgens mij bij de webshop? En anders bij maakjetaart.nl ? Ik heb geloof ik wel ergens zo'n vormpje gezien!
nee toch niet? dan weet ik het niet. Sorry
ik dacht ook dat inge ze gewoon in de webshop had hoor!
Saskia
Ik denk niet dat je ze in onze contreien zal vinden. Ik heb het vormpje en uiteindelijk in Amerika besteld wegens niet te vinden.
Maar ik heb hier wel een template van cakecentral gevonden, dan kan je dat gebruiken om met de hand uit te snijden.¨
http://www.cakecentral.com/cake-decorat … 65694.html
En handiger is als je de mogelijkheid hebt om het uitgeknipte prentje te plastificeren; dan gaat dat lekker lang mee.
Thanx, hier heb ik vast wat aan! Ik was daar zelf niet gekomen.
Hoi hoi,
De vraag is vwb onze webshop ook al een paar keer gesteld, maar helaas kan ik tot nog toe inderdaad nog niet aan het rompertje komen. De leverancier waar ik al die vormpjes vandaan heb, heeft ze niet en verder ben ik ze nog niet tegen gekomen (behalve dan in het boek van peggy porschen. Ze hebben bij die firma wel een "shirtje", als in een voetbalshirtje. Dat zou natuurlijk als rompertje kunnen, omdat die ook wel eens mouwtjes hebben, maar die zonder mouwtjes, daar kan ik dus nog niet aankomen. Mocht er interesse zijn in een shirtjes uitsteker, laat het me weten, dan zal ik ze in het assortiment opnemen.
Groetjes, Inge
jaaa shirtjes graag Inge!!!!! zoonlief wil een keer psv shirtjes uitdelen en dan is het toch wel makkelijk als ik ze niet hoef te snijden!!!!
Hoi
Ik zag hem liggen in de winkel de tafel van 18 in Utrecht dit is hun website, je kan niks kopen via internet
http://www.detafelvan18.nl/
Groetjes,
Manika
Volgens mij heb ik ze bij een winkeltje in Leiden gezien. Inge, ik zal eens kijken welk merk het is, mischien heb je er wat aan.
Ik zag een rompertje uitsteker bij Splat Cooking Parties. Hij was alleen wel erg duur vond ik 9,95 pond. Verder hebben ze meer dan 400 koekjes uitstekers. Echt waanzinnig veel.
Ja shitjes als koekjes vorm zal wel leuk zijn !!!!!
groetjs,
Manika
Die is er ondertussen hoor :
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » koekjesvormen