1

Onderwerp: Uitsteker vraagje.

Weet iemand waar je die uitsteker kan kopen van het luierpakje?? Ik vind die zo leuk, maar kan hem nergens vinden.

Groetjes Miranda

2

Re: Uitsteker vraagje.

Ja tot nu toe nog nergens ;) Inge heeft ook al gezocht maar was nog niet te vinden. Karentje schreef dat ze hem bij een Engelse website voor koekjes gekocht heeft maarja dan zou je er wel een heleboel moeten bestellen denk ik ivm de bestelkosten :-) Maar wie weet gaat Inge het nog vinden ;) :-) (hint dus :-D)

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

3

Als je een stuk ijzer (aluminium of zoiets)plaat koopt wat je knippen kunt dan kun je met die stroken zelf een uitsteker vouwen.

Dacht dat ik dat bij Central Cake eens gezien had hoe ze dat deden
Misschien een idee ?

4

Ik heb dat inderdaad gezien ja bij cake ceantral. Misschien toch maar eens proberen. Of misschien als er meerdere deze willen, dan kan deze misschien besteld worden met een groot aantal, misschien dat dan de kosten bespaard?? Weer een hint Inge :D;)

5

Je kan ook voorlopig een template gebruiken, die staat op cake central in de patterns-folder van de gallery.(ik heb die link al eens gepost maar nu geen tijd om hem te zoeken)
Uitprinten en met de hand uitsnijden. En eventueel lamineren voor langdurig veelvuldig gebruik.

6 Laatst bewerkt door manika (27-02-2007 07:07)

Hoi,

Bij de tafel van 18 in Utrecht zit het in een babypakket !!!!! Tafel van 18 is ook een taartenwinkel en je kan daar veel leuke dingen kopen maar je moet er wel voor naar Utrecht, ze hebben ook internet adres : http://www.detafelvan18.nl/
Ik ben er 1 keer geweest, leuke winkel maar wel beetje klein, hihihi

Succes met zoeken.

Groetjes,

Manika

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

7

Ik heb het gevonden bij cakecentral. Er staan nog veel leuke dingen bij. Bedankt voor de tip. Hierbij de link.

http://www.cakecentral.com/cake-decorat … _1_dd.html

Bedankt groetjes Miranda