1

Onderwerp: Bokkenpootjes met .......?

Ik wil graag mijn kikker/vijvertaart vullen met bokkenpootjescreme. Ik kan alleen niet beslissen wat voor andere vulling daar lekker bij is. Het is voor de verjaardag van mijn vader. De taart is 25 cm.
Hij viert het samen met mijn tante en haar taart heb ik al klaar (alleen de afwerking nog niet) de vulling is frambozen bavarois met botercreme.

Nu wil ik voor de taart van mijn vader een vulling die veel mensen aanspreekt.
Kijk, mij lijkt iets met chocola erg lekker bij de bokkenpootjes maar de vraag is vind de rest van de familie dat ook??
En iets van fruit smaak erbij is dat een vreemde combi? Haalt dat niet de smaak van de bokkenpootjes weg? Snappen jullie me nog?

Dus wat moet er bij de bokkenpootjes??

Groetjes Chantal

2

Re: Bokkenpootjes met .......?

ik denk dat kersen lekker zijn bij bokkepootjes
chocolade is eigenlijk altijd goed
de meeste mensen lusten toch wel graag chocolade

3

En wat hier goed in de smaak viel was een laag met bokkepootjes en een laag een randje spuiten met botercreme. Dan een paar scheppen abricizen jam met de staafmixer pureren en erin gieten en dun uitsmeren en daaroverheen chocolade ganach die ik opgeklopt heb als hij afkoelt. (zie lara's site)
Jummy.

4

Ik heb laatst een laag bokkepootjes en een laag praline chocopasta gedaan. Was erg lekker!

5

Bokkenpootjes met bos- of viervruchtenjam of kersenvlaaivulling, ook heel lekker.

6

Bokkepootje en caramel is bij mij de topper!

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl