1

Onderwerp: piratentaart (wietske,natalie,...)

Ik wil graag een piratentaart maken en wil graag een ontwerpje van jullie lenen.
Ik vind die piratentaart zo mooi die o.a. wietske en natalie (haar avatar) maakten maar ik vind die tekening nergens. Is het mogelijk om me de weg te wijzen naar zijn schip?
Groetekes karine

2

Re: piratentaart (wietske,natalie,...)

Hoi Karine,

Ik had het plaatje gevonden via google www.dekitschfabriek.nl Maar inmiddels kan je de schilderijtjes niet meer printen helaas. Was heel toevallig trouwens. Ik had m´n taart op het forum gezet en een link naar de website en daarna is het e.e.a. gewijzigd. Ik heb gelukkig het plaatje die ik indertijd nog wel kon uitprinten bewaard, dus ik wil hem wel voor je inscannen en naar je mailen. Als je me even een mailtje stuurt kan ik je daarna de piraat even mailen. ronaldenwietskeapestaartjehotmailpuntnl Je kan trouwens ook via m´n naam mailen.

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

3

Mocht je een plaatje vinden op een site die de plaatjes beveiligd heeft voor kopi

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4 Laatst bewerkt door michelle (15-02-2007 23:15)

Vaak kun je ook het plaatje wel selecteren (eroverheen gaan terwijl je je linkermuis knop ingedrukt houd) het wordt dan blauw...druk dan op CTRL+ C dan kun je in een tekenprogramma gewoon plakken. Vaak wordt een printscreen "wazig" of in iedergeval minder duidelijk.

Hallo Karine
Ik heb 2 weken geleden die taart ook gemaakt en heb het plaatje nog op mijn computer stuur me maar even een mailtje dan stuur ik hem naar jou.

Groetjes Katinka & Manuela
Bekijk ons album http://detaartenmamas.mijnalbums.nl/

6

Dank u Manuela maar Wietske heeft al hem doorgestuurd.
Toch bedankt , je taart in rechthoekige versie is ook h