Onderwerp: Wat voor materiaal ie écht handig (en wat hebben jullie?)
Hoi,
Gisteren mijn allereerste taartje gemaakt en ik wil er zeker meer mee gaan doen. Over twee weken is mijn jongste zoontje jarig dus dat wordt de volgende keer. Dit wordt trouwens wel een simpele taart omdat ik het bekleden eerst goed onder de knie wil hebben.
Maar wat voor materiaal is nu echt handig om te hebben en wat gebruiken jullie veel en wat juist nauwelijks? Ik denk dan aan bijvoorbeeld uitstekers en noem maar op.
Ik heb nu dus helemaal nog helemaal niets en wil het liefs maar 1x bestellen ivm verzendkosten en aangezien ik toch nieuwe fondant nodig heb wil ik gelijk wat spulletjes bijbestellen.
Wat is het makkelijkste (en mooiste/beste) om letters te maken, uitstekers of tappits?
Hoe kleuren jullie? Ik heb nu voorgekleurde fondant genomen omdat ik eerst zeker wilde weten of ik het wel leuk zou vinden om te doen, zodat ik niet een potjes kleurstof heb staan die ik dan maar 1x zou gebruiken.
Kan ik nu beter kleurstof nemen en welke kleuren zijn het handigst om te hebben?
Kortom hoe zie jullie collectie bakspullen eruit en wat moet ik echt hebben
Alvast bedankt,
groetjes Petra
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!