Onderwerp: golden caster sugar
Met welke suiker van bij ons is Golden caster sugar vergelijkbaar? Op google vind ik wel foto's van pakken suiker en info erover maar dat zegt me niet veel..
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » golden caster sugar
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Met welke suiker van bij ons is Golden caster sugar vergelijkbaar? Op google vind ik wel foto's van pakken suiker en info erover maar dat zegt me niet veel..
Volgens mij lijkt rietsuiker er het meeste op.
is dat niet onze lichtbruine basterdsuiker? de candij cassonade blond? of eerder onze cassonade suiker van op de pannekoeken?
ik denk (volgens de foto's) dat het meer een 'harde' korrel is Catherine, maar ik ben niet zeker. Mss dat iemand van de dames het weet die uit Amerika komen?
Caster sugar is fijne kristalsuiker. Vandaar mijn vertaling van golden caster sugar naar rietsuiker, vanwege de kleur dus. En rietsuiker is ook in verschilllende 'fijntes' verkrijgbaar volgens mij (met een beetje zoeken...).
Golden castor sugar is een licht bruine fijne tafelsuiker. Je kunt er gewoon lichtbruine basterd suiker voor in de plaats nemen. Dit wordt ook als advies gegeven als het recept vertaald wordt uit het engels.
groetjes Francisca
Twee reacties zo snel na elkaar!
Ik zal het dan eens proberen met de lichtbruine suiker, ofwel met de gewone kristalsuiker. Misschien maakt het niet zo heel veel uit. Het kwam uit een recept voor sabayon-vulling.
recept voor sabayon vulling ONMIDDELLIJK DELEN!
zo iets lekkers mag je gewoon niet voor jezelf houden
'k zit me er hier al op te verlekkeren ...
Ik was ernaar aan het zoeken toen ik donderdag in een restaurant heerlijke sabayon met vanilleijs heb gegeten.
Ik zoek de link even terug, heb het recept nog niet uitgetest.
Hier is-ie:
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » golden caster sugar