1

Onderwerp: dummytaarten

Weet iemand waar het mogelijk is om aan verschillende maten dummytaarten te geraken ?
Met andere woorden, is het ergens te bestellen of moet je het zelf uitsnijden ?
Of zou Inge het mij kunnen doorverkopen via de webshop ?
Dank je wel voor de info !

2

Re: dummytaarten

In Nederland ga ik naar de hobbyzaken, of zaken die alles voor de hobbyschilders hebben. Met een telefoontje ben je snel wijzer of ze wat voor je hebben.

Succes

Groetjes Peronne
www.tijdvoortaart.nl

3

Karen,

Probeer het eens bij De Bannier. Die hebben ook een website kan je van te voren kijken of ze het voorradig hebben wat je zoekt.

4

Ik weet niet opf ze in Belgie ook van de winkels hebben waar ze allerlei dingen verkopen om bijv 3D kaarten te maken en kralen rijgen en scrap-boeken maken..maar daar heb je kans dat ze ook dummies verkopen.

5

Klinkt misschien wat simpel, maar bij de Hornbach hebben ze voor niet eens veel geld pakken piepschuim van verschillende diktes. Kun je h

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Ja ik was van plan om naar de gamma te gaan en van dat styroform te kopen, die gebruiken ze voor isolatie. Die heb je ook in verschillende diktes en voor een aantal van de delen betaal 9 euro en bij de hobby shop heb ik gekeken die kosten daar voor 1 ronde vorm 4 euro's. Dan maar zelf doen hoor.