Onderwerp: gesmolten chocolade over ganache?
Ik wil mijn taartje met ganache maken met slagroom, dus ook rondom. Kan ik er dan nog gesmolten chocolade overheen gieten als afwerking of kan ik dan beter botercreme ganache gebruiken?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » gesmolten chocolade over ganache?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil mijn taartje met ganache maken met slagroom, dus ook rondom. Kan ik er dan nog gesmolten chocolade overheen gieten als afwerking of kan ik dan beter botercreme ganache gebruiken?
Hoi Bien, ganache maak je eigenlijk van slagroom en chocolade anders heeft het een andere naam maar als je ganache gebruikt als vulling kun je er zeker gewoon gesmolten chocolade overheen gieten hoor. Mocht je een andere vulling willen gebruiken en ganache eroverheen dan kun je beter een dijkje van ganache op de taart doen, daar de vulling in en de rest eroverheen gieten. Ik heb trouwens op mijn website een gedeelte met recepten en daar staat dit ook bij www.tartacadabra.nl
Sukses met je taart en de vulling klinkt in ieder geval al heerlijk!!:-)
Je ziet het, ik ben nog een groentje, maar ik ga het proberen, dank je wel voor de tip. Zal zeker weer een kijkje nemen op je site, zit ik zowieso wel wekelijks, hahaha
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » gesmolten chocolade over ganache?