Onderwerp: Fondant met spoed!
Een beetje laat..maar ik heb voor vandaag of morgen verschillende kleuren fondant nodig. Weet iemand een winkel in Amsterdam waar ik dit kan kopen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Fondant met spoed!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een beetje laat..maar ik heb voor vandaag of morgen verschillende kleuren fondant nodig. Weet iemand een winkel in Amsterdam waar ik dit kan kopen?
Hoi Channa, Mascha heeft een keer verteld hier dat je bij Duikelman (Ferdinand Bolstraat? )wel gekleurde fondant van Wilton kan kopen, dat zijn volgens mij allemaal pastelkleuren en wel errug prijzig of beter gezegd gewoon heel duur. De webshop die je hier naast ziet staan, zit trouwens in Koog aan de Zaan, dat is ook niet zover weg dus misschien kun je het anders daar halen. Als je Inge gewoon belt kun je heel snel bij haar terecht hoor! In ieder geval sukses!
Hallo Channa,
In onze webshop verkopen we heel veel kleurtjes uitrolbare fondant, ik weet niet waar je zit in Amsterdam, wij zitten nl. in Koog aan de Zaan, tegen Zaandam aan. Dat is niet zo heel ver rijden. Je mag het dus ook afhalen. Als je een order maakt en je zet erbij dat het spoed is en dat je het woensdag ochtend wil ophalen, kan dat nog.
Groetjes. Inge
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Fondant met spoed!