1

Onderwerp: Iemand hier van België

hoi,

ik heb net deze site ontdekt en val van de ene verbazing in de andere. Wat jullie allemaal kunnen!!
Ik ben voor mijn dochtertje haar verjaardag op zoek naar een taart met als thema 'princess'. Ikzelf ben van omgeving Kortrijk in Belgi

2

Re: Iemand hier van België

Hoi er zijn er een paar uit belgie hier hoor!!! Kijk maar eens bij de namen daar staat vaak ook de woonplaats bij!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

3

Hoi,

Ik ben wel van Belgi

4

@kristien: waar woon je dan? Misschien een idee om met een paar mensen samen te komen?

5

Ik ben van Hasselt.

6

Hallo,

ik ben Katleen en woon in Vlaams-Brabant.
Misschien handig als iedereen bij zijn profiel "Van" invult .... :cool:

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

7

Dag Lindsay,

ik woon tussen Gent en Eeklo, toch al iets dichter?

Wil je mijn website zien? www.koekentiene.net

8

ik ben van antwerpen, rijden regelmatig richting nieuwpoort dus als je iemand zoekt die een taart voor je wil maken en je niemand dichter vindt... mail me maar.
misschien word je door deze site wel helemaal gek en wil je er zelf aan beginnen!

groetjes van catherine

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

9

hallo,
ik woon ook in Belgi

10

hoi snoeper, voor winkels in limburg kan je beter kristien of karentje contacteren. biscuitmix, mix voor banketbakkersroom en nog veel meer haal ik bij aveve. daar hebben ze ook wel een beetje bakspulletjes. nog meer bakspulletjes kan je bij de hema halen, soms bij blokker ook. en bij pipoos (weet niet of jullie

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

11

Hoi Snoeper,
Ik weet niet of je ver van de grens af woont maar misschien is het de moeite waard om naar Beek in NL te rijden. Daar ligt het Suikeratelier (www.hetsuikeratelier.nl)  en die hebben ook van alles. Ik kan daar bijna alles krijgen!

12

Catherine, Nathalie, bedankt voor de antwoorden, ik ga proberen om naar het suikeratelier in Beek te gaan, en ook de opgesomde winkels in Belgi

13

Hoi mijn naam is karine verzot op smikkelen maar jammer genoeg op dieet.
Gek dat ik nu veel zin heb om te bakken. Ben nog maar een beginner maar enkele barbietaarten zijn toch al goed gelukt. Momenteel zoek ik ideetjes om muffins mooi te versieren met marsepein voor een kindertraktatie. Iets met prinssesengezichtjes,elfjes, piraten, ofzo... Ook zou ik het leuk vinde om wat ideetjes op te doen met mensen uit Limburg Belgi

14

Hallo zuiderlingen,

Ik woon net over de duitse grens bij Jabeek.
Ik ben ook een beginnend bakster. Heeft iemand zin om samen een taart te bekleden zo de nieuwelingen wat advies te geven bij het puzzelen?
Het kan eventueel bij mij thuis. Er is plaats voor 6 man/vrouw.

Groetjes Miriam