1

Onderwerp: gestampte muisjes in geboortetaartje

Beste forummers,

Ik spook met het idee door mijn hoofd om in een geboortetaartje gestampte muisjes door de vulling te doen, maar wat zou dan lekker zijn, door de botercreme, of de bbr?
Zou ik dan een deel van de poedersuiker weg kunnen laten, anders wordt het wel heel mierzoet? Of nog een ander idee, iets meer 'light'?

Verder zou ik eigenlijk ook wel graag een fruitig laagje ertussen doen, maar welk fruit zou lekker erbij zijn?

Het wordt een taartje voor drie broertjes, waarvan de laatste vorige week is geboren!

Natuurlijk ga ik hem show-offen tzt!

Tot taarts!

Yvonne

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

2

Re: gestampte muisjes in geboortetaartje

Volgens mij is poedersuiker

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

je kun er gewoon anijs door doen

4

Hoi,

Anijs is een apparte smaak die niet iedereen misschien lust, misschien lust die gene voor de taart is anijs niet !!!!! Maar volgens mij kan je het wel als vulling, ik heb zelf nog nooit gedaan, maar inderdaad zou ik de poedersuiker vervangen of van ieder de helft nemen !!!!!!

Groetjes,

Manika

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

5

je kan het misschien ook door slagroom doen. En dan geen suiker meer toevoegen aan de slagroom?

6

In een geboortetaartje van een aantal maanden geleden heb ik gestampte muisjes met succes gebruikt in de botercreme, subtiel en errrug lekker (oke, als je ervan houdt). Doe niet teveel, dan blijft het anijsachtige nog op de achtergrond en dat vonden we juist het lekkerste.