1

Onderwerp: Vraagje over workshop Flower Fairies

Ik zit te denken om de workshop Flower fairies volgen bij planet cake. Alleen mijn vraag is, als je dit gedaan hebt, kan je dit makkelijk thuis dan doen. Is het makkelijk op te pakken thuis?? Ik bedoel ik vind het leuk om een workshop te volgen, maar ik moet er ook wat mee kunnen thuis, dat ik ook thuis kan doen.

Groetjes Miranda

Re: Vraagje over workshop Flower Fairies

nou ik heb dus de Debbie brown workshop gedaan en van het weekeind heb ik het gezonken schip nodig voor het feestje van mijn zoon.
het schip is ondertussen af alleen de versiering moet er nog bij maar alles is heel goed gelukt,ik zag er een beetje tegenop maar als je eraan begint en je hebt een workshop gedaan dan is alles toch net iets duidelijker!

Wendy heeft het fairy maken opgepikt door alleen te kijken bij een demo dus na zo'n workshop moet het vast wel lukken!
Aleen heb je volgens mij wel veel speciale gereedschappen nodig maar dat kan wendy je wel vertellen!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

3

Ik denk dat ikkie en lammetje je het echt kunnen vertellen, die hebben hem gevolgd.

Mijn ervaring is mischien een beetje oneerlijk want als ik iets heb gezien, dan maak ik het zo wel na. (niet hoogmoedig bedoeld hoor, maar het is meestal wel zo. :o )
De spulletjes om aan te schaffen zijn idd niet goedkoop vrees ik. Je hebt al een duur gezicht malletje nodig, mexican paste, een vlinder uitsteker, ijzerdraadjes, bloemband, bloemen uitstekers en een paar kleuren kleurpoeders.
Eenmaal in huis kun je wel voorlopig veel fairy's maken, alleen je paste zul je op den duur bij moeten kopen, de rest gaat lang mee.

4

Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik heb besloten om het niet te gaan volgen, want ik wil eerst nog wat meer materiaal aanschaffen en daar gaat veel geld in zitten. En ik ga nu eerst wat ik nu heb geleerd in praktijk doen en oefenen. En daar kan ik al heel wat mee vooruit.

Groetjes Miranda