1

Onderwerp: 1e keer...

Hallo!

Wat een geweldig forum!!! Kan ik helemaal blij van worden...

Maar nu; heeft iemand een leuke, mooie en niet al te moeilijk recept voor een verjaardagstaart? Mijn zoon wordt 2 mei 1 jaar en daar hoort natuurlijk een mooie feesttaart bij!

Groetjes Loes

2

Re: 1e keer...

Hoi Loes,

allereerst welkom op dit verslavende forum!!! :-D

Over dat gemakkelijke recept: een kant en klaar pakket kunnen we je hier niet bieden maar je kan via de zoekfunctie heel veel tips krijgen! Ook eens bij de recepten kijken daar staat een basisrecept voor biscuit die heel lekker is en ook de mix van webshop is lekker en makkelijk te maken. Je kan dan een makkelijke kleurplaat kiezen en die gaan puzzelen (even kijken in show-off voor voorbeelden en dan googlen) of je eigen creativiteit laten werken!

Een voorwaarde is hier wel geldig: JE MOET JE RESULTATEN ALLEMAAL SHOWEN!!!!! (de mislukte voor tips en om punten te benadrukken die wel goed gelukt zijn en die je goed vind om helemaal te gaan glimmen) :-D

3

Dat si een snelle reactie. Leuk hoor!

Misschien kan ik beter om tips vragen... haha
Ik kan wel vrij lekkere taartjes e.d bakken, maar met al die leuke spulletjes erbij heb ik geen ervaring. (Ik wordt erg hebberig van al die leuke spullen uit de webshop.)

Plan voor de verjaardagstaart van Joost; gewoon een simpele ronde taart met een vulling. Met marsepein en letters: Hoera Joost 1 jaar. En wat versiersels ofzo.

Niet zo spectaculair als somige taarten die ik hier al voorbij heb zien komen. Jeetje daar kan ik alleen nog maar van dromen zeg. Zucht. Maar goed het is eenbegin toch?

Maar wat zij leuke producten om mee te beginnen uit de webwinkel?

Groet Loes

4

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=4745

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=4496

Dit zijn 2 topic hier op het forum waar je al iets kan terug vinden van materialen die handig zijn bij het decoreren van taarten.

Succes ermee!

nou loes ,

Je zult zien dat die dromen eerder waar worden dan je denkt!
Je zult zien(want dat heb ik al bij heel veel nieuwe baksters zien gebeuren) dat jij ook zulke prachtige taarten kunt maken vooral als je een paar uur op het forum rondhangt!

Ik denk dat als joost 2 wordt jij al een superfantastisch taart maakt waar je nu alleen van droomt!

Misschien zelf wel als hij 1 wordt!!!!

succes met je nieuwe hobby en welkom.
Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!