Onderwerp: de zwarte lijntjes
hoi hoe maken ze de zwarte dunne tekenlijntjes om sommige vlakken
op de marsepein. ben bezig met een bumba taartje.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » de zwarte lijntjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi hoe maken ze de zwarte dunne tekenlijntjes om sommige vlakken
op de marsepein. ben bezig met een bumba taartje.
zwarte marsepein heeeeeeeeeeelllllll dun uitrollen. Dit gaat makkelijk met een smoother (volgens tip van Wendy)
Succes met je Bumba taart!
Of met een kleipistool (maar dat gaat heeeeeeeeel zwaar, tenminste met zo'n groene...er zijn er wel die makkelijker gaan maar die zijn ook veel duurder !)
Hoi Corina,
Ik weetniet of je mijn bumba taart bij de show hebt gezien, maar voor de lijntjes heb ik ook de smoother gebruikt en de marsepein heeeeel dun uitrollen, dan valt het best wel mee!
Succes! Ik vond bumba heel leuk om te maken!
Groetjes Iris
Hoi hoi!
Ik heb gewoon hele smalle lijntjes gesneden langs een lineaal en er langs gelegd, zie mijn bumba,
Nelleke
ik maak met cacaopoeder icing of botercreme heel donker (blijft altijd wel bruin) (zie jules-taart in mijn album) en dan spuit ik de lijntjes erlangs
Hmmm, ik moet binnenkort ook hele dunne, zwarte lijntjes maken op een taart...
Ik zat zelf aan de schrijfpen van de webshop te denken, smaak blackberry... Is dat iets?
Hmmm, ik moet binnenkort ook hele dunne, zwarte lijntjes maken op een taart...
Ik zat zelf aan de schrijfpen van de webshop te denken, smaak blackberry... Is dat iets?
Ik vind de schrijfpen wel handig voor hele kleine accenten zoals een stipje in een of of streepjes voor een schaduw in een plooi of zo maar voor grote lijnen vind ik het niet mooi.
vind ik ook nicole. heel handig voor kleinere dingen maar voor grote stukken blijft hij niet mooi schrijven
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » de zwarte lijntjes