Onderwerp: wendy
Let op: heel oud topic..
Ik vrees dat de meesten van jullie me wel al kennen, maar ik zal me in dit rubriek toch even netjes voorstellen.
Ik heet Wendy Schlagwein en woon alweer 15 jaar samen met Ruud. Samen hebben we een heerlijk zoontje dat in april 6 jaar word.
Door hem ben ik aan de taarten begonnen. Ik maakte zijn taarten al ieder jaar zelf alleen waren ze nog niet zo lekker als ik wilde en was ik de plastic figuren na een paar jaar ook wel zat.
Vorig jaar maart ben ik dus gaan zoeken naar inspiratie op internet en kwam op zoek naar de taarten van abel, deze site tegen. Ik ben er ook meteen nooit meer af gegaan.
De verslaving voor het bakken en deze site heeft me al heel snel te pakken gekregen en de rest is history. Zo ben ik dus per toeval wat opdrachten gaan doen en geef ik ondertussen dus ook workshops. Het is voor mij dus een uit de hand gelopen hobby waar ik nog steeds heel veel plezier aan beleef.
Er sluipt dus veel tijd in deze hobby, maar daarnaast werk ik toch nook nog 19 uur in de week bij Livera, waar ik me vooral bezig hou met de aankleding van de winkel en de etalering.
Als laatste wil ik nog even kwijt dat ik dit een super site vind en dat Marianne alle lof toe gejuigd mag worden voor de site en Inge voor haar super webshop en geweldige servise. (geld ook voor Danny natuurlijk )
Verder ben ik ook erg blij met de contacten die ik hier opgedaan heb met aan verwanten taarten zielen.
Als voorbeeld, vandaag heb ik eindelijk na al bijna een jaar mailen mijn lieve vriendinnetje lara ontmoet in het echt. En dat was echt super en zonder deze site dus nooit gebeurd. Dus Hoera voor de leukste taarten.
(ps, dat ik lang van stof was, dat was ook al bekend toch??? )