1

Onderwerp: Rosanneke (Roos88)

Mijn naam is Rosanneke maar ik post hier onder de naam Roos88. Ik ben 25 jaar en woon nu 2 jaar samen met mijn vriend Emiel en onze poes Tijger, in Tilburg.
Oorspronkelijk kom ik uit Hoogland, een dorpje bij Amersfoort, maar voor mijn studie Journalistiek ben ik 7 jaar geleden naar het mooie Brabantse land verhuisd en heb er mijn hart aan verloren.

Met die studie Journalistiek doe ik momenteel niet veel meer. Ik ben afgestudeerd tv-journaliste en na bij de regionale omroep en verschillende productiebedrijven als regisseur en verslaggever gewerkt te hebben, kwam ik erachter dat ik toch verder wilde kijken dan de richting waar ik in afgestudeerd ben.

Momenteel ben ik dan ook via het uitzendbureau aan het werk als ambtenaar bij een gemeentelijke instantie. Ik ben net 4 weken geleden begonnen, dus het is nog even wennen!

Naast het taartenbak-virus, dat ik een klein jaartje geleden op heb gelopen, ben ik gek op films, lezen, sieraden maken en op stap gaan met vrienden.

2

Re: Rosanneke (Roos88)

Hoi Rosanneke,

Via google kwam ik bij jou uit!

Ik ben namelijk op zoek nar iemand die voor mijn kids een leuke Cars taart kan maken in de omgeving van Tilburg

Het zou nodig zijn voor 15 juli, ik zag dat je website niet actief was, dus vraag me dan ook af of je jezelf nog bezig houdt met het maken van taarten.

Ik hoop iets van je te horen.

De jongste is 28 juli jarig dus als je het zou willen doen heb ik ook dan en leuke taart nodig.

groetjes Patricia

3

Re: Rosanneke (Roos88)

Volgens mij is Rosanneke niet meer actief op dit forum. Omdat de meeste leden niet in deze rubriek lezen kun je misschien beter een oproep plaatsen in bakken voor anderen. In Tilburg zit o.a. Linda taartuittilburg.nl en Noemi, emmylovescake.nl  ( en dan www ervoor ). Misschien dat zij iets voor je kunnen betekenen?

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook