Onderwerp: Wedstrijd I Love Cake in Ahoy
Gaat er nog iemand mee doen met de wedstrijd op de taartenbeurs in Ahoy?
En Inge/Marianne: zijn jullie ook van de partij?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Wedstrijd I Love Cake in Ahoy
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gaat er nog iemand mee doen met de wedstrijd op de taartenbeurs in Ahoy?
En Inge/Marianne: zijn jullie ook van de partij?
Wat vet dat zoiets bestaat !!!!
Helaas ben ik op vakantie !!!!!!! Anders was ik zeker gegaan !!!!!!
Echt dom van me !!!!!!!!!
Groetjes,
Manika
ik denk wel dat ik ga, en dan maak ik een taart om mee te doen!
Ik wilde ook meedoen. We (als Taart&Trends) hebben contact gehad met Renita en hoorden dat er waarschijnlijk vanaf volgende week meer info op hun site komt. Nog heel even volhouden dus!
Groetjes Evelien
Ik wil ook wel heel graag meedoen, maar moet je je daarvoor opgeven ofzo????????????
Ik wilde ook meedoen. We (als Taart&Trends) hebben contact gehad met Renita en hoorden dat er waarschijnlijk vanaf volgende week meer info op hun site komt. Nog heel even volhouden dus!
Groetjes Evelien
Ooooo oeps was te snel met plaatsen. hahahaha dan wachten we het nog wel even af!!!!!!
o wat leuk!! Ik wist niet eens dat er een beurs kwam. Nou ik ga maar eesn rondbellen of ik dan oppas kan regelen want daar wil ik bij zijn.
Meedoen aan de wedstrijd laat ik dit jaar maar even schieten. Eerst nog een heleboel oefenen. (en workshops volgen)
Ik kan er op de site van Ahoy niks over vinden...wel eoa reunieconcert van de dolly dots of zo op 26 mei.....haha...achtergrond muziek is aanwezig dus
nou ik heb persoonlijk met iemand van hun gesproken, ze zijn ontzettend enthousiast.
Maar de info volgt nog
De wedstrijd in AHOY is 26 en 27 mei.
Ik heb dit afgelopen weekend gehhord toen ik in Planet Cake was.
Als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief bij PC dan krijg je automatisch bericht.
Groetjes van Gien
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Wedstrijd I Love Cake in Ahoy