Re: Kom op bezoek bij.....
echt leuk zeg
en idd dat deuntje is aan het rondzingen in mijn hoofd
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kom op bezoek bij.....
echt leuk zeg
en idd dat deuntje is aan het rondzingen in mijn hoofd
SUPER, wat leuk. Wat een geweldig idee, en een perfecte uitvoering! Nelleke, je hebt uzelf overtroffen! Ik vind hem GAAF!!!! Helemaal een eigen creatie en dan zo'n schitterend idee. Ze lijken mij inderdaad alles behalve gemakkelijk (je hebt ze dan ook niet in de eenvoudigste posities gezet) wat zal de jarige blij zijn.
hij is echt leuk.............
maar ik ben ook benieuwd wat mist er nou ik kan het ook zogauw niet vinden hoor.......
Geweldige taart.!!!!!!! Vroeger vond ik het al een leuke serie. Mijn broertje BOB was altijd Barbabob, dus hele leuke herinneringen aan en nu kijkt Arthur er naar het komt vaak op ned. 3 langs zo rond het middaguur. Hele nieuwe afleveringen en veel mooier getekend als vroeger. Maar het is wel hartstikke leuk dat al dat oude weer terug komt.
Groetjes Antoinette
Nou ja, het is een kleinigheid hoor wat mist, barbabob, die harige heeft geen handen. Zelf had ik het niet gezien maar Rosa, mijn oudste van vijf, die zag het gelijk :-)
Het zwart was op en aangezien jullie het ook niet zien, ha ha, laat ik het maar zitten!
Leuk dat jullie weer zo snel reageren, het is altijd zo leuk om een taart te posten!
Nelleke
Hoi Nelleke,
Ik miste de handjes van barbabob ook. (Ik heb wel een hele tijd zitten zoeken en grondig alles bekeken!!!! DUs best lang gezocht en nagedacht) Echt missen deed ik ze niet! Ondertussen dat ik de reacties aan het lezen was heb jij de oplossing al gegeven. NIET LEUK! In het vervolg nog iets langer wachten met de oplossing te geven!
Hij is helemaal af! Nu zit ik wel met een probleem: De hele nacht met dit liedje in mijn hoofd. Dat zullen mijn collega's leuk vinden! :-D
Die taart is geweldig!!!!!!
OOOOHHHH WAUW, wat is ie gaaf!!! En wat een mooi ontwerp, zo allemaal in de armen van Barbapapa!!! Echt h
nou je het zegt, en ik nog eens de harige goed bekijk, denk ik ja je hebt gelijk. maar gemist, neeee !
Nou wat moet ik nog toevoegen?????? Was er al gezegd:
Hij is mooooooooooiiiiiiiii pracchhhttiggg wat leuk en origineel ?
Echt een hele mooie en inderdaad weer eens heel iets anders!
Zonde om op te eten!
haha was mijniet opgevallen met die handen.
Hijis wel erg mooi geworden
ziet er faantastische uit.
Vindt je hetniet jammer op hemop te eten?
oooww!! Deze is tE leuk!
helemaal geweldig, wat is deze mooi!!!!!! Van barbapapa hebben ze hier ook een aantal boeken, en gelukkig kijken de kinderen nu niet mee, want dan was deze meteen favoriet voor de volgende verjaardag, dat weet ik zeker!!!!!
hoi nelleke!
Hij is weer super zeg! schattig al die k(/p)oppies, echt net echt!
Lijkt mee heel lastig te bekleden... Maar het is weer glad gelukt!
Morgen proeven of hij net zo super smaakt als ie eruit ziet!
Gaaf wat een leuke taart en ik geloof dat hij bij iedereen wel herinneringen op haalt.
WAUWWWWWWWWWW
deze is supergeweldigfantastisch!!!
zoooo mooi gedaan, dat boetseren, en dan de taart in het roze, jaaaaa, echt prachtig zeg!!
WAUW, echt super GEWELDIG!! Ik kan alles herhalen wat al gezegd is maar dat heeft geen zin!
Toch nog een paar dingen:
- super ontwerp Barbapapa met de kleintjes
- heel orgineel idee
- de poppetjes lijken echt heel erg goed!
1 puntje van kritiek: ik heb meteen het liedje in mijn hoofd, die komt er vast de hele dag niet meer uit!!
Supertaart!
Groetjes Chantal
Hoi hoi!
Dank weer voor alle reacties!
Nog even een reactie op karentje: Ik schilder de wenkbrauwtjes en de ogen met een heel klein penseeltje en gewone zwarte kleurpasta, iets aangelengd met water. Gaat prima!
Ik heb trouwens van het bouwen van de taart een paar tussenfases gefotografeerd, belangstelling?
Groetjes!
Nelleke
Prachtig!!!! Super!!!! Echt heeeeel mooi!!!!
Wat zal je daar een tijd mee bezig zijn geweest zeg!!!
geweldig, niets meer aan de vorige reacties toe te voegen, sluit me helemaal aan.
Ook ik ben helemaal weg van je ontwerp. En die plooitjes aan de zijkant zijn balen, maar niet echt storend. En wat er mist... Ik weet niet zeker of ik het goed zag, maar volgens mij heeft die harige (geen idee welke barba dat is) geen armen!
Groetjes Evelien
Stik, zie ik net dat er n
Ooooh, die is leuk zeg! Krijg ineens flashbacks naar mijn jeugd :-) Leuk ook dat die ene (ben de naam vergeten) het kaarsje vasthoud!
een geweldige taart!
foto's van de tussenfase wil ik zeker zien, gewoon in je album?
ik ga meteen kijken, ik ben nl heel benieuwd wat de vulling is en hoe je alle barbapaps gemaakt hebt.
Prachtig zeg!! Wat ontzettend knap!!
Barbapapa is tegenwoordig weer op tv maar dan een andere versie. Helemaal niet leuk :-( Maaaaar gelukkig heb ik twee dvd's van de oude serie, echt super. En dat vinden de kids ook gelukkig Zijn hot items op Marktplaats en E-bay.....
groetjes
Hoi,
Ik zie die titel staan : Kom op bezoek bij......... en ik denk : nee het zal toch niet waar zijn ?
En ja hoor een heuze barbapapa taart, wat VET zeg, echt knap gedaan !!!! Hoe verzin je het om daarvan een taart te maken, echt zo mooi gedaan en alles zooooooooo mooi geboetseerd !!!!!!!
Knap hoor.
Groetjes,
Manika
Nou die handjes heb ik niet gemist hoor..... die zitten lekker warm onder zijn harige vachtje hihi...
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kom op bezoek bij.....