Onderwerp: hoe een hoge smalle toren bouwen?
hi,
dit weekend heb ik een rapunzeltaart gemaakt maar de toren (waarin twee sat
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » hoe een hoge smalle toren bouwen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hi,
dit weekend heb ik een rapunzeltaart gemaakt maar de toren (waarin twee sat
ik heb nog nooit een kasteel taart gemaakt en kan je dus niet echt advies geven. Ben wel benieuwd naar de foto's.
Misschien dat je dikkere stokjes kan gebruiken. Zelf heb ik voor mijn stapeltaart een rondhout gekocht bij de gamma die ik opmaakt moest maken. die had een doorsnede van ca.8mm-10mm. dat werkte best prettig. Wel heb ik vooraf wat cake weggeboord anders was ik bang dat mijn taart zou beschadigen.
Veel succes verder
bedankt Danielle,
misschien dat ik een dikere stok nodig heb...
de foto's van de taart (waarop je geen scheve pisatoren ziet dankzij een stutwerk aan de achterkant) staat bij de show off "rapunzel en haba taart".
nogmaals bedankt!
Ik denk toch dat je hem alleen met cake in de toren echt stevig krijgt, biscuit is toch te zacht en te slap denk ik voor zo'n hoogte. Misschien dat het met een dikke stok er in wel gaat, maar ik denk eigenlijk dat dat niet zo heel veel uitmaakt. En cake is ook echt heel lekker hoor, met een laagje botercreme ertussen... en ideaal voor de kinderen, die torens!
Succes met je kasteel!
ik vind annettes tip wel goed katleen, alleen voor de toren cake gebruiken. doe hem er dan als extra bij en voorzie genoeg biscuit voor iedereen door een grotere middentaart, of ondertaart. zo ben je zeker dat het goed komt. als je een kasteel met 4 torens moet maken kan je ze er toch niet altijd platgelegd bijgeven h
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » hoe een hoge smalle toren bouwen?