Onderwerp: Nu taart bakken, zo meteen al vullen: nog even in de vriezer?
Mijn biscuit staat nu in de oven en ik wil em zometeen gelijk verder gaan verwerken. Zal ik em dan toch nog even in de vriezer zetten of wat is het slimste?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Nu taart bakken, zo meteen al vullen: nog even in de vriezer?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn biscuit staat nu in de oven en ik wil em zometeen gelijk verder gaan verwerken. Zal ik em dan toch nog even in de vriezer zetten of wat is het slimste?
Ha, daar zijn de meningen over verdeeld
Kijk maar: *klikkerdeklik*.
Maar als je er dírect mee aan de slag gaat, zou zelfs ik (vanwege de tijd) hem niet meer in de vriezer zetten
Bedankt, ik was lui en had geen zin om te gaan zoeken...:) Ik heb em ff in de vriezer gezet maar kon echt niet langer wachten. Het bakken en decoreren op 1 dag bevalt me niet zo: ik vond het snijden net echt eng, het was zo slapjes. Als het biscuit echt goed ingevroren is geweest, gaat dat snijden zoveel makkelijker! Maargoed, we hebben het overleefd...Resultaat straks op de Show Off.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Nu taart bakken, zo meteen al vullen: nog even in de vriezer?