1

Onderwerp: Biscuit gebakken.....EN NU..HELP!!

Dag dames,

Ik heb een vraagje!!

Ik heb zo'n 2 uur geleden een biscuit gebakken (hij is trouwens supermooi gelukt, ik heb de dolfijn blik gebruikt van de site). Ik ben van plan om de biscuit morgen avond te bekleden en zaterdag aan te snijden. Ik weet nu dus niet of ik hey tot morgenavond moet invriezen of gewoon laten staan. Ik het het goed laten afkoelen en heb het nu ingepakt in doorzichtige huishoudfolie.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!

Alvast bedankt!

Groetjes,

Sweetcake

2

Re: Biscuit gebakken.....EN NU..HELP!!

Sja, ik zou zeggen: invriezen. Een uurtje voor je begint eruit halen om te vullen (dat doe je wel, neem ik aan?), dat snijdt nog makkelijk ook.

Ik heb het idee dat door het invriezen het biscuit net wat lekkerder wordt, minder droog. Maar dat kan ook tussen mijn oren zitten hoor ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

ALs het toch om morgen te bekleden is, zou ik hem gewoon koel laten staan (niet in de koelkast maar in een koele ruimte).

4

Jep, ik mik hem altijd in een doorzichtige pendaal emmer zak en dan in de bijkeuken. Gaat prima. O, hij is denk ik wel afgekoeld nu dus ga het meteen even doen. ;) Ook voor morgenavond dus.
(ja ja, de taart voor galuppy dus. ;) :lol: )

5 Laatst bewerkt door sweetcake (18-01-2007 23:15)

Dank jullie wel meiden!!

Zoals Marianne al zei, ben ik echt bang dat hij niet te droog wordt. Ik kan hem dus invriezen maar ook buiten laten staan!!

Groetjes,

Sweetcake