1

Onderwerp: Amerikaanse taartenshops

Nog een amerika vraagje: Ik ga in juli (als het budget het toelaat) op honeymoon naar Amerika :+. Ik heb er al helemaal zin in en nu bedacht ik me ineens dat Amerika natuurlijk HET land bij uitstek is om te shoppen (dat ik daar niet eerder aan heb gedacht :rolleyes:, helemaal in de 'trouwwolken' :lol: ). We gaan naar California (rondtrekken met een camper) en doen i.i.g. Los angeles en Las Vegas aan. Weet iemand welke shops (echte taartwinkels) ik niet moet missen? En welke dingen ik dan zeker mee moet nemen? En zijn er ook bakspullen en taartdecospullen in de supermarkten?
Hopelijk heeft iemand al ervaring! En kan ik me nog meer verheugen op de honeymoon (heb er zooooo'n zin in!!! :Y).

Groetjes Marije

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

2 Laatst bewerkt door daniellekluin (17-01-2007 23:44)

Re: Amerikaanse taartenshops

De keren dat ik in de VS was (Chigago, New Jersey en Pennsylvania) zag ik dat je bij elke wall- en /of K-mart waarzinnig veel leuke spullen kon kopen voor het maken en decoreren van taarten. Het gaat dat met name om producten van Wilson. Ik denk dat je die producten in elke staat wel kan kopen bij bovengenoemde winkels c.q. megastores.

De volgende keer dat ik naar de States ga, (wanneer is nog onduidelijk) laad ik mijn koffer weer lekker vol. Je moet alleen even de site van de douane checken i.v.m. de aangescherpte regels hoe het zit met het invoeren van etenswaren.

Alvast een heerlijke dag en huwelijksreis toegewenst.

Groetjes Dani

3

Hoi,

Wat gaaf naar Amerika, ja je moet ook inderdaad naar :  wall- en /of K-mart maar ik heb ook wel eens spullen gevonden in de minder bekende supermarkten, als je gewoon een supermarkt zou ik gewoon even naar binnen lopen om te kijken.

Alvast veel plezier in Amerika. Welk deel ga je ?

Groetjes,

Manika

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

4 Laatst bewerkt door dutchdecorator (18-01-2007 11:06)

Hoi Marije,

In Amerika worden de taartspullen in hobby en feest winkels verkocht en in wall en kmart.

de kleurstoffen zijn bij wallmart het goedkoopst en wallmart heeft ook een beperkt aantal spuitmondjes en zakken ook goedkoper dan bij de hobby winkels.
heb je iets duurs nodig(bijv de cakejes standaard geef je dan op voor de nieuwsbrief van ACmoore want die geeft iedere week een coupon voor 40 of meer % korting die je uit kunt printjen en in kunt leveren.
in mijn tijd kon je zonder coupon ook terecht dan moet je alleen vragen zit er deze week een coupon in het krantje en dan krijg e zonder bonnetje toch de korting.

voor het grootste assortiment wilton kun je het best een ACMoore of een Michaels zoeken waarvan Michaels de adviesprijzen van wilton aanhoud en AC ongeveer standaard 30 % korting geeft.

http://echo.bluehornet.com/ct/ct.php?t= … 9D74224F6A
Zoals je ziet is de ad onleesbaar maar het gaat om de coupon.

Ik geloof dat je aan kunt melden op acmoore.com, ik heb mij ooit ook aangemeld(woonde daar toen nog) bij michaels maar nooi iets van gehoord en aangezien de winkels elkaars bonnen accepteren maakte het niet uit.

succes als het niet lukt forward ik wel een bon vlak voor je gaat je kunt iid geval een winkel adres zoeken in de buurt van je betsemming.

groet Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!