1

Onderwerp: Hoe maken jullie die Borsten ??

Hallo.

Over 2 maand is mijn vriend jarig hij wordt 24 en elke keer als ik begin over taarten begint hij over die borsten.Nu wil ik ze zelf proberen te maken voor hem.En omdat wij vlak bij de duitse grens wonen en veel daar zijn voor boodschappen zou ik graag willen weten wat voor bakvorm jullie er voor gebruiken voor die 2 kleine rondjes en waar hij mee wordt bekleed.Alvast bedank.

Groetjes Astrid

2

Re: Hoe maken jullie die Borsten ??

twee halve vormen ;)  de cup kies je zelf h

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

OKe bedankt voor de tip.Zal verschillende grote's proberen.en dan kijken wat het beste wil en mooiste lijkt.

Groetjes Astrid

4

Stomme vraag misschien hoor, maar bak je je bescuit dan in een glazen kom? Ik ben ook benieuwd, ik heb geen ronde bakvormen, ook geen glazen kom.

Groetjes Chantal

5

je kan bakken in ongeveer alles dat in de oven mag! ik heb hier zelfs al over cola blikjes en (nooit gebruikte) verfpotten, zelfs hondebaken gelezen ;)
ik heb zo voor mijn barbie mijn 3 in elkaar passende ikea-kommetjes gebruikt.

ONTHOUDEN: alles wat in de oven mag, kan je gebruiken! zo bespaar je op bakblikken!

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

Hoi.Ik denk dat ik er puddingschaaltjes voor ga gebruiken.Die heb ik in verschillende vormen.en grotes.

Groetjes Astrid

Ik heb de babrie taart  ook gebrobeert alleen mijn tulband een siliconen is gesmolten in de oven.Dat was de eerste keer dan ik siliconnen bakvormen heb gebruikt en ded laatste keer

Groetjes Astrid

8

Zelf gebruik ik de rvs schaaltjes van de blokker. Gaan per 3 voor 7 euro zoveel
Heb je gelijk 3 verschillende grootte en je kan ze ook gebruiken als opdienschaaltjes.
Had dat van Marrianne gelezen, vind het zelf reuze handig.
Wel snij ik de bovenkant (onderkant) een beetje bij daar de bodem een beetje plat is. Zelf heb ik mijn boobs bekleed met mmf en gespoten met icing.
Succes.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

9

Ik heb dezelfde schaaltjes als Paloma gebruikt, allen kwamen ze bij mij bj de Action vandaan. Het geheel bekleed met marsepein evenals de BH. Ik had geen icing en ik had ook geen tijd om het te maken, dus hele dunne sliertjes marsepein werkt ook. Spuiten zal denk ik iets sneller gaan, maar ik was in een uurtje klaar met mijn taart.
In ieder geval heb ik veel plezier gehad om de taart te maken en net zo veel plezier gehad om de reacties te zien. Het is een (bijna) gegarandeerd succes :-)

groeten Annemieke
Cake It