1

Onderwerp: geblindeerde ruiten met zwarte wagen

Heeft iemand een ideetje hoe ik dit kan oplossen??!!  Ik moet voor zaterdag een taart maken voor de verjaardag van mijn schoonbroer.  Ik ga gewoon een slagroomtaart maken met een omranding van hagelslag of chocolade, maar ik wil er toch een beetje een speciale taart voor hem maken en vermits hij zot is op uitgebouwde wagens, wil ik er eentje puzzelen voor hem.  Nu zei mijn man dat hij verzot is op een cadillac escalade.  Heb er eentje gevonden in het zwart met geblindeerde ruiten die ik enorm tof vind.  Ik denk niet dat ik een andere kleur kan nemen die ook zo tof zal overkomen.  Hij heeft wel geblindeerde ruiten, maar ik weet niet goed hoe ik zwarte ruiten in een zwarte wagen het best maak.
Heeft iemand tips???

groetekes Kris

2

Re: geblindeerde ruiten met zwarte wagen

met een beetje pearl-dust of zilverpoeder voorzichtig op het zwart borstelen?

3

Die dingen heb ik spijtig genoeg niet in huis.

groetekes Kris

4

iets met gelatine blaadjes? zoals de serre van Marianne?

5

donkergrijze marsepein gebruiken voor de ramen en zwarte voor de wagen misschien?

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

Of zwarte piping gel maken? glimt lekker :-)
Of donkergrijze marsepein met wat glimmers eroverheen... als je die in huis hebt dan...

Nelleke

7

dag Kris,

ik heb er deze morgen aan zitten denken (wat een mens in de auto allemaal niet doet h

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

8

Ik had dus ook al aan die piping gel gedacht.  Ik heb dit weekend gemaakt voor met de babyborrel en ik had gelezen dat deze tot een maand bewaard kon worden in de koelkast.  Alleen is die van mij wat klonterig geworden.  Zou ik hem terug wat vloeibaarder kunnen maken met wat water???

groetekes Kris

9

ik denk dat het door toevoeging van water en opwarming terug vloeibaarder wordt.
probeer misschien is een klein beetje in de microgolf op te warmen, misschien is dit genoeg.

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!