Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
- Van: Hoofddorp
Onderwerp: koekjes op stokjes
Even een vraagje. Ik zag bij Wendy van die leuke bloemkoekjes met een stokje.
Mag ik vragen welke stokjes je daarvoor hebt gebruikt? en bak je ze mee? Mijn dochterje is in Maart jarig en ze zien er zo schattig uit! moet ik toch een keer uitproberen!
- Van: Overijse - België
Re: koekjes op stokjes
ik dacht dat het stokje er in gestoken wordt zodra het koekje uit de oven komt, ik denk zelfs dater op CC een artikel over is.
groetjes, Katleen - patissière en cakedesigner, met workshops!
dank je voor de tip, dan ga ik daar even kijken.
- Van: Betuwe
Als je koekjes uit de oven komen dan zijn ze norg erg zacht. Je kunt dan meteen een sateprikker er in steken en op een koejesrek te drogen leggen.
Als je koekje dan is afgekoeld dan zit het stokje mooi in het koekje vast
Alleen voor kleine kinderen vind ik het wel een beetje gevaarlijk die gaan al etend lopen met zo'n koekje en het gevaar kun je wel raden...
Ja maar Nicole, dat geldt ook voor lollies (vandaar ook dat ik dat zo'n ondingen vind )
Je kunt stokjes ook gewoon meebakken hoor, als je houten (lolly)stokjes hebt kun je die gewoon v
Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag
- Van: Amsterdam
Bij maakjetaart.nl/shop.php?PID=Shop hebben ze die lolliestokjes en bloemen bakvorm.
[edit tirza, linkje ontlinkt. Geen linkjes waar je op kunt klikken naar andere taartdecoratie (web)shops]
En bij onze eigen webshop hebben we (uiteraard ) ook lolliestokjes en hartvorm-koekjesvormpjes
Marianne schreef:Ja maar Nicole, dat geldt ook voor lollies (vandaar ook dat ik dat zo'n ondingen vind )
Je kunt stokjes ook gewoon meebakken hoor, als je houten (lolly)stokjes hebt kun je die gewoon v
Ja lollies vind ik ook niks voor kinderen, maar ik was van plan om cakes met vlinders voor de kinderen te doen en dan voor de leraren een "bosje bloemen" te maken maar dan van koekjes op een stokje en die leuk in een vaasje zetten...
Lieke schreef:Ja lollies vind ik ook niks voor kinderen, maar ik was van plan om cakes met vlinders voor de kinderen te doen en dan voor de leraren een "bosje bloemen" te maken maar dan van koekjes op een stokje en die leuk in een vaasje zetten...
Oh...dat is wel een heel leuk idee !!!! (nou maar hopen dat ze Bridget in het Gooi hebben gezien want daar vertelden ze dat ze dat soort koekjes uit Engeland lieten komen om op een housewarming party weg te geven...super chique dus !
- Van: Amsterdam
Marianne schreef:En bij onze eigen webshop hebben we (uiteraard ) ook lolliestokjes en hartvorm-koekjesvormpjes
Echt waar??? Sorry mijn excuses dan...Ik ben toch best vaak in de webshop geweest en die lolliestokjes wist ik wel maar die hartvormige koekjesvormpjes wist ik echt niet. SORRY !!!
Geef niet joh, dat zijn nieuwe En ik vind al die nieuwe spulletjes zo leuk dat ik het niet kan laten om te vermelden
Berichten [ 12 ]
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren