Onderwerp: ondergrond
Ik ben benieuwd wat jullie voor ondergrond gebruiken. Ik zie de meest mooie platen onder de taarten. Met stippen of kleurtjes oid. Wat gebruiken jullie hiervoor? Dus ik bedoel de "plank" waar de taart op ligt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » ondergrond
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben benieuwd wat jullie voor ondergrond gebruiken. Ik zie de meest mooie platen onder de taarten. Met stippen of kleurtjes oid. Wat gebruiken jullie hiervoor? Dus ik bedoel de "plank" waar de taart op ligt.
Ik heb een paar restanten gipsplaat achterover gedrukt nadat we hier het plafond moesten afwerken Die snij ik in stukken als ik een formaat nodig heb dat ik nog niet heb of als het niet terug gekomen/gebracht is. Pas zelfs een cirkel uitgesneden, ging prima.
Dan doe ik er folie (alu-folie, huishoudfolie) of inpakpapier overheen en als bovenste laag weer huishoudfolie. Randje afwerken met bouwtape (diverse kleurtjes) en tadaaa, ik heb een mooi onderplaatje
Gipsplaat is ca. 3 à 4 euro voor 3 meter lang en 60 cm breed - daar kun je aardig wat plankjes van maken
Ik heb laatst bij de Xenos een paar van die grote borden gekocht, die bedoeld zijn om er een verzameling kaarsen op te zetten. Maar taart gaat ook prima En ik heb een pizzabakplaat van de hema, volgens mij is ie 30 cm rond. Die is zilverkleurig, lekker neutraal.
Hihihi, ik zie net dat je juist op zoek bent naar de meer bewerkte/gekleurde ondergronden. volgens mij gebruiken de meeste daar inpakpapier of plakplastic voor......
daar wij nog verbouwen, laat ik mijn man een gyprocplaat op maat zagen en bekleed deze met inpakpapier en daarover zelfklevende transparante folie en een lintje errond. eigelijk is de presentatie ook een deel van de taart, kijk maar is in mijn album en staan er zonder of op een gewone bakplaat en die zien er veel minder uit dan de laatste die ik gemaakt heb...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » ondergrond