1

Onderwerp: Opdracht babyborrel

Jippie!!  Eindelijk na 2 jaar alleen oefenen met onze verjaardag eindelijk eens een opdracht en dan ineens eentje van groot formaat!!

Zoveel mogelijk taarten.  Ik denk dat er wel 100 mensen komen.  En dat op 1 dag tijd, met 1 simpel combi microgolfoven!!  Ja ik ben altijd nog bang oudbakkentaart te hebben als ik op voorhand ga bakken en invriezen.  Heb daar nogal een slechte ervaring mee van onze vroegere bakker.  Daar kregen we meestal oudbakkentaarten bij.

Het moet dus wel perfect zijn en ze komen in verschillende groepen en op verschillende uren, dus moeten er enkele taarten gebakken worden met de verwelkoming van de baby's (het zijn er twee h

groetekes Kris

2

Re: Opdracht babyborrel

Jeetje, dat is nog eens een opdracht! Ik heb pas wel het biscuit, goed verpakt in vershoudfolie, ingevroren. Dat kwam er perfect uit en schijnt ook lekker geweest te zijn.

Ik zou zo veel mogelijk voorbereiden, zodat je niet alles op die dag nog moet doen, dus biscuit en botercreme maken. Marsepein of fondant vast kleuren en eventuele versieringen vast maken, zodat die alleen nog op de taart gelegd moeten worden.

Maar aangezien je zelf al veel langer bezig bent dan ik, heb je er meer ervaring ermee en gaat het je gewoon helemaal lukken.

Veel succes en plezier ermee en ben benieuwd naar de foto's!

Groetjes, Tamara
Nieuwsgierig naar mijn taarten? Ze zijn hier te vinden.

3

Phoe....ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta hoor....!!!

Wat een werk.....!!!!!!!!!!!

Maar ik ben wel heel benieuwd hoe het je zal vergaan.....heel veel succes !!!

4

Wow wat een opdracht! Gaaf hoor, succes!
En ik sluit me aan bij Tamara: zoveel mogelijk vooraf en echt, goed verpakt kun je biscuit goed invriezen, daar wordt het zelfs lekkerder van!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

nou Kris ik kan alleeen maar zeggen heeeeel veeel succes!!!!! ben benieuwd naar de foto's tegen die tijd!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

6

Wat leuk! Ik ook! A.s. zondag komen er ong. 120 man voor de babyshower van ons nieuwgebakken nichtje, of ik 4 grote marspeinen taarten wilde maken.... tuurlijk!!! Heel veel bakplezier!