1

Onderwerp: kersttaart gelukt

nou dames, allemaal hartstikke bebankt voor de tips en reacties op mijn post over nogatine.  de taart staat klaar in de koelkast:-) oke als ik die van jullie zie is dit maar kinderspel. erg veel van dat leuke spul zoals marsapijn enzo heb ik nog niet. weet wel dat ik ga zorgen dat ik roomboter en meer ander klein spul in huis heb. ik heb hem nu opgespoten met slagroom, botercreme (zonder roomboter) schrijfstiften en dr. oetker taart decoraties. het is simpel, maar wel leuk. volgens mij is hij ook mier zoet. voor vulling heb ik banketbakkers room gebruikt. toch omdat dit minder zoet is dan de toplaag.

heb er foto's van gemaakt, maar schaam me een beetje om ze neer te zetten. dus dat doen we maar niet, hahaahha. trouwens heb wel een webstie, maar die is niet zo makkelijk om even te uploaden.

allemaal hele fijne feestdagen.

liefs wendy k

2

Re: kersttaart gelukt

Gefeliciteerd met het lukken van je taart maar......wij willen toch graag foto's hahaha!!!!!! Tenminste ik wel ben altijd nieuwsgierig naar wat het is geworden!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

3

hahaah, dank je wel en ja ken dat. ben ook nogal nieuwsgierig van aard. blijf graag op de hoogte he:-)
ik kan de foto's niet zo snel naar de website van mij downloaden. heb ik toruwens al in geen 2 jaar meer gedaan. kan hem dus niet op deze forum, zetten. of iemand anders moet het even voor me willen doen.

liefs wendy k

4

Schot voor open doel, Wendy ;)
Mail maar, ik zet hem wel ergens op het wereld wijde web en dan maak jij een leuk topic aan in Show Off! Iedereen hier is ooit begonnen en elke taart waar je zelf blij mee bent is het showen waard!

marianne apenstaartje de leukste taarten punt nl (en dan natuurlijk aan elkaar ;))

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

oke ik ga ze even uploaden naar mijn puter. mail je zo enne, dank je wel:-)

liefs wendy k

snel doen hoor!

Wij willen de resultaten van de harde arbeid natuurlijk zien en na al het advies ook even kijken of het advies gewerkt heeft natuurlijk.
Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!