1

Onderwerp: Phfffff Kerstrood maken !!!!

Hoi,

Ja ik ben bezig voor kerst taartjes aan het maken, en had via de webshop kerstrood en kerstgroen gekocht !!!!!!

Ik heb bijna 2 uur staan kneden om het rood te krijgen, nu ligt het in een trommel te trekken, hopen dat het nog mooier rood wordt !!!!!! Ik heb er al veel gel bij gedaan maar ben gestopt omdat het anders te plakkerig werd !!!!!

Normaal maak ik de kleuren een dag van te voren zodat het een nacht kan trekken, maar aangezien de andere kleuren altijd gelijk goed zijn dacht ik : nou kan wel smorgen doen en smiddags de taart bekleden !!!! Weer een wijze les geleerd !!!!!

Hebben jullie dit ook met kerstrood ? En nog tips hiervoor ?

Fijne kerstdagen allemaal !!!!!!

Groetjes.

Manika

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

2

Re: Phfffff Kerstrood maken !!!!

Hoi,
Ik heb het ook, ik heb nu een flesje super red en dan gaat het een stuk beter. Niet gekocht bij de webshop trouwens. Het wordt na verloop van tijd vanzelf wel iets donkerder heb ik gemerkt.

Groetjes Chantal

3

Ik heb ook zelf kerstrood gemaakt, er moet inderdaad veel door maar ik heb het dus wel de dag erv

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

ik heb maar de kant en klare keuren bestelt want bij mij wilde het ook niet best lukken

5

oh oh ik moet ook vandaag nog kerstrood maken met de kleurstof uit de webshop. Wil ik vanavond nog mee boetseren om morgen op de taart te zetten. Zal maar snel beginnen..:)

veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle

6

Hoi,

Nou na een paar uurtjes laten rusten is het toch wel mooi geworden, met groene blaadjes en gele kerstbellen maaken de taart af en toch wel mooi geworden !!!! Jammer genoeg weet ik niet hoe ik er een foto bij moet zetten op de site !!!!!!!

Gelukkig ben ik niet de enige die moeite had met kerstrood te maken, oh ja door dat er veel gel in zat werd het wel wat plakkerig, maar opzich geen problemen met uitrollen alleen de ronde lap over te tillen naar de taart wel, maar daarna heb ik het marsepein op bakpapier gelegd en uitgerold en dat gin perfect !!!!

groetjes,

manika

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

7

We willen natuurlijk wel het resultaat zien hoor! Probeer de instructie eens te lezen bij de show off over hoe je de foto moet plaatsen! Heb je al een online album?

Groetjes Chantal

8

Hoi,

Voor het resultaat kunnen jullie kijken op : http://manikastaarten.mijnalbums.nl/

Er komen nog meer taarten van me op, maar moet ze nog even downloaden !!!!!

Ben wel een beginnerling, maar krijg er steeds meer handigheid in en wordt steeds leuker !!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl