1

Onderwerp: Handschoentjes

Even een stomme vraag over rubber handschoentjes:
Omdat ik met Kerst geen rode vingers/nagels etc. wil hebben, heb ik bij de apotheek van die rubber handschoentjes gehaald (viel me trouwens

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

2

Re: Handschoentjes

ik weet het niet ik gebruik altijd de latex handschoentjes van het kruidvat en dat proef je in elk geval niet!!! Maar misschien kun je met handschoenen aan je handen wassen dan is de geur en dus de smaak misschien weg!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

3

Hoi Marianne,

Gewoon met de handschoenen aan je handen wassen en er is niets aan de "hand". Je proeft, ruikt er niets van. (Had er van het werk een paar mee gebracht en uitgeprobeerd)

4

Je moet in elk geval zeker zijn dat het geen handschoentjes zijn waar poeder op zit (er zijn twee soorten met en zonder)

5

Ik las laatst op Maak Je Taart, dat vynil handschoentjes het meest ideaal zijn. Die plakken niet aan het marsepein en zijn ook niet zo duur. Misschien verkoopt een apotheek die ook wel.

Groetjes,
Irene

6

Marianne, ik heb ook altijd vinyl... Die zijn bij de Sligro/Hocras voor 100 stuks nog geen 4 euro!

En trouwens... volgens mij moet je sowieso je handen wassen m

7

Misschien iets voor de webshop?

8

Ja maar Evelien, hebben ze die dan ook in een klein maatje? Want mijn moeder had die ook wel, maar die slobberden zo, dat kneedt niet lekker :/
(hier geen Sligro of Hocras in de buurt btw, wel een Macro. Zouden ze ze daar ook hebben?

Ik zeg trouwens rubber, maar misschien is het ook wel vinyl of latex :S Maar d'r zit zo'n bekend rubber luchtje aan :o

Ik heb ook wel mijn handen met handschoentjes gewassen hoor, en daarna maar aan de maresfond gesnuffeld... het rook heerlijk naar amandelen :+
Dus nu lekker fel rood en t

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag