Onderwerp: huidskleur
Hoe kleuren jullie dat ? Met welke kleuren dus.
http://www.standaarduitgeverij.be/boeke … 9002239533
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » huidskleur
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoe kleuren jullie dat ? Met welke kleuren dus.
hoi,
ik heb het laatst gedaan met een heel klein beetje roze.
kijk uit het is snel te veel.
succes
gr. monica
Ik heb een heeeeeeel klein beetje geel en een heeeeel klein beetje rood gebruikt... Ook hierbij weer oppassen dat het niet te roze wordt...
ik heb meestal ivory van wilton
groetjes monique
wil je mijn taarten zie kijk dan op www.mijnalbum.nl/album=RWTWIBQN
Dank je wel voor de antwoorden !
Ik gebruik een heel klein beetje rose met een heel klein beetje bruin
Met gebruik van basiskleuren zoals reeds gezegd rood (is ook roze) en geel , maar alles een heel klein beetje
Tip kleur eerst een klein beetje marsepein rood en een stukje geel ( mogen beste fel van kleur zijn ) en gebruik dat vervolgens om je grote stuk marsepein te kleuren , dan kun je veel beter bij sturen en zal je niet zo snel de mist in gaan wat kleur betreft.
Eventueel bij poppetjes de wangen aanzetten met wat blos( rood met een watje) en sproetjes (bruin met de dunste kwast.
Paprika ? Wat mag ik daar onder verstaan ? Een beetje paprikapoeder erbij mengen ?
Misschien is dit een hele domme veronderstelling maar dit is wat ik ahum veronderstel ???
groetjes
Karen
Hihi, wie weet bgeeft het wel een lekker smaakje.
Nee hoor, ik plaag.
De keur die ik heb heet paprika/flech. Ik weet niet of Inge hem heeft. Ik heb hem bij Planet Cake gekocht.
hihi ik wist het wel dat ik me op glad ijs (haha vooral rond deze tijd van het jaar) was aan het begeven !!!
Nee Inge heeft die niet maar trial and errorgewijs zal ik wel aan iets in de buurt geraken.
Dank u !!
Karen
uhum, ik heb gewoon huidskleur marsepein besteld voor m'n kerstcake.......
Hoi,
Toevallig hoorde ik (ik meen van Inge) op het WTC dat paprica/flech dezelfde kleur is als Ivory van Wilton. Ik gebruik die ook voor huidskleur, hij zat in de kleurenset van 8 potjes.
Aha ik had de ivory al aangeklikt in de webshop voor een volgende bestelling !
Dank u wel voor de verheldering.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » huidskleur