1

Onderwerp: marsepeintaart versierd met icing??

LET OP: HEEEEEEEEL oud topic....

Ik wil een bruidsstaart maken met als vulling slagroom met mandarijntjes en 4-vruchtenjam. Bekleden met marsepein en versieren met royal icing. En natuurlijk afwerken met botercreme.
Kan ik de taart dan wel in de koelkast doen? Of gaat de royal icing dan lopen?
Grtjes Magnolia

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

2

Re: marsepeintaart versierd met icing??

H

3

Dag wendy,

Ik zie dat je op jou site heel wat mooie taarten hebt staan, mijn complimenten!
Maar hoe zorg je ervoor dat jou lagentaart niet instort? Ik wil zelf ongeveer een taart maken die lijkt op 'topsyturvy' en hij staat boven de 'moulin rouge' taart.  Ik hoop dat je me verder kunt helpen!

Groetjes,

4

Misschien is het handiger om dit in je andere topic te houden? Je vraag gaat niet zo erg over marsepein met icing ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Hai Wendy, zeker long time no see.

Ben afgelopen weker erg druk geweest met van alles en nog wat, waardoor ik nu de griep voel opkomen.
In die tussentijd heb ik wel wat taarten gemaakt, ik zal mijn fotoalbum even bijwerken!

De opdracht is een klein bruidstaartje voor 6 personen. Het wordt haar 2e bruiloft en wordt eenvoudig gedaan, vandaar dat ik het taartje eenvoudig hou. Ik zat te denken om zoiets te maken wat jij onder je bruidstaarten heb staan. (als dat mag :D )Krullen met icing en wat rozen in het midden. Of met boogjes aan de zijkant.
Ik kan natuurlijk ook de icing morgenochtend eropspuiten en afwerken. Laat ik de taart in de keuken staan.

Wat zou jij doen????

Groetjes Magnolia

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

6

Hoi Mac! :)

Als je het nog leest voordat je naar bed gaat....

Wat ik doe met taarten (ook met icing/botercr

7

hallo wendy mag ik u wat vragen over de taarten ik heb ze gezien echt supper gaaf heeeel mooi
me vraagje is maakt u ook taarten voor anderen
groetjes een wonder :9

8

een-wonder schreef:

hallo wendy mag ik u wat vragen over de taarten ik heb ze gezien echt supper gaaf heeeel mooi
me vraagje is maakt u ook taarten voor anderen
groetjes een wonder :9

Klik even op website bij haar naam, daar zie je alle info.