1

Onderwerp: pinguins en sneeuwmannen

Ik vroeg me af of er ook close-up foto's zijn van de sneeuwmannetjes en pinguins die op de taarten staan op de foto's van het wintertaartenevenement? Van wie zijn die taarten eigenlijk? Ik wil er nl ook maken dus het zou handig zijn als ik een foto had van dichterbij.. Ook tips bij het boetseren zijn welkom (zoals hoe maak je zo'n gestreepte sjaal)

Bedankt,

Kristien

2

Re: pinguins en sneeuwmannen

sorry geen idee wie de taarten heeft gemaakt en of er close-ups van zijn. Zelf gisteren wel op marsepeinworld (zie bij de links van deze site) pinguins gezien en sneeuwpoppetjes. Staan onder de kerst.

veel succes..

veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle

3

Zullen die niet op de DVD staan dan?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Hoi hoi,

Welke foto's bedoel je?
Er zijn verschillende mensen geweest die sneewmannetjes hebben gemaakt. En ook hebben we een workshop gegeven.
Ria heeft de sneeuw pop op het snowboard gemaakt. en het polar beertje. Ik heb het echtpaar sneeuw gemaakt. Plus de drie op het cake board
Ria heeft een werk beschrijving voor de workshop die we gedaan hebben. Je kunt haar mailen.
Een aantal foto's staan op mijn space http://frankysflowers.spaces.msn.com/

groetjes Francisca

5

ja ,  Marianne ze staan ook op de dvd ;)

Eugenie

cateren is ook gebakjes maken :)

6

HAhaha, zit net te bedenken... met een breedbeeld tv kun je dan heel flink inzoomen!! Echt iets voor Wietske. :D:D

Groetjes Evelien

7

OOOOOHHHHHHH sta ik hier zo bekend :/ :D Hahaha, maar inderdaad, maar ik ben bang dat ik mezelf dan ook in breedbeeld zie verschijnen, mmmm denk niet dat ik daar nu zo blij mee ben :lol:

Groetjes,
Wietske

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

8

Er staan ook een heleboel leuke idee

9

Zowel tussen de foto's als in de film op de DVD staan ondermeer de sneeuwpoppen en de pinguins.