1

Onderwerp: Stapeltaart

Heb je voor een stapeltaartje waarvan de ondertaart 20 cm is, de volgende 16 en 12 cm ook kartonnen nodig? Zo ja, kun je daar zelf iets voor knippen en dan bekleden met folie? Bekleed je dan elke taart en schuif je onder elke bodem zo'n karton? Ik heb bijna een aantal jarigen en heb zin in het bakken! O ja, nog een vraagje. Die lettertjes/sterren op een ijzerdraadje. Wat voor draad gebruiken jullie? Geeft dat geen smaak/kleur af aan de taart? Wat een vragen h

2

Re: Stapeltaart

Ik zou inderdaad wel een kartonnetje ertussen gebruiken en dat kun je prima zelf maken met folie of bakpapier bekleed.
Nou doe ik wel of ik de wijsheid in pacht heb, maar heb pas voor het eerst mijn eerste stapeltaart gemaakt ;) Maar ik lees veel, dus ja, je bekleedt je taarten en stapelt het met kartonnetje.

Voor sterretjes op ijzerdraad heb ik hobby-ijzerdraad gekocht op een crea-markt, omdat er een coating omheen zit geeft dat niets af hoor.

Succes, ben benieuwd naar je taart ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Bedankt Marianne! De stapeltaart is voor januari, dus ik zal ook eens op zoek gaan naar dat draad.

4

Ik  heb net mijn eerste stapeltaart gemaakt en ook kartonnetjes ertussen gedaan, bekleed met folie, was bang dat  bakpapier te glad zou zijn. Je leest ook altijd dat ze er altijd iets van plastic stokjes tussen de taarten doen tegen het inzakken. Ik had niets bruikbaars daarvoor gevonden,dus uiteindelijk maar cocktailprikkers gebruikt.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

5

Voor diegene die vaak zulke taarten maken , er zijn ook kunstof taartstandaards te koop al voor 30 euro 3 of 4 etages ben je er voor altijd vanaf.

Reclame verwijderd door Marianne

6

Ik vind een stapeltaart vaak leuker dan eentje op een standaard :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag